Σημαντικές τεχνολογικές καινοτομίες για το υπερπολυτελές μοντέλο της Mercedes
Συνώνυμο του κύρους και της πολυτέλειας, η S-Class θα διατηρήσει και στην επόμενη γενιά της, τον τίτλο του πρωτοπόρου στις καινοτόμες τεχνολογίες, πριν αυτές περάσουν στα υπόλοιπα μοντέλα μαζικής παραγωγής.
Είτε αρέσουν σε κάποιον τα υπερπολυτελή αυτοκίνητα είτε θεωρούνται ένδειξη...
ματαιοδοξίας, η Mercedes S-Class παρουσιάζει το δικό της ξεχωριστό ενδιαφέρον.
Η γερμανική λιμουζίνα αποτελεί εδώ και δεκαετίες, σε κάθε της γενιά, φορέα σημαντικών τεχνολογικών καινοτομιών που τελικά την καθιστούν πραγματικό πρωτοπόρο, αφού τα συστήματά της περνούν σταδιακά και αργότερα στα υπόλοιπα μικρότερα μοντέλα μαζικής παραγωγής.
Αυτό αναμένεται να συμβεί και στην επόμενη γενιά της S-Class που θα παρουσιαστεί το 2013, τα βασικά σημεία της οποίας ακολουθούν.
Σημαντικές νέες τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας
Ο «πακτωλός» ψαγμένων τεχνολογιών άνεσης και ασφάλειας που φέρει σήμερα η S-Class αναμένεται να περάσει, σε ακόμα πιο εξελιγμένη μορφή, στο καινούριο μοντέλο.
Τα σημαντικότερα από αυτά που θα ενσωματώνει η επόμενη S-Class είναι, μεταξύ άλλων, συστήματα όπως το εξελιγμένο Night View Assist Plus (νυχτερινή όραση με υπέρυθρες ακτίνες και πολλές δυνατότητες), Speed Limit Assist (τεχνολογία καταγραφής και προβολής στον πίνακα οργάνων των ορίων ταχύτητας), Αctive Body Control (ενεργός έλεγχος αμαξώματος).
Έμφαση στο οικολογικό προφίλ
Η S-Class δε θα μπορούσε να μη γίνει και ιδανικό πεδίο εξέλιξης νέων οικολογικών τεχνολογιών. Μετά την υβριδική έκδοση S400 Hybrid που υπάρχει ήδη περισσότερο από ένα χρόνο τώρα, οι μηχανικοί της Mercedes φαίνεται πλέον πως έχουν επενδύσει ακόμα περισσότερο σε αυτό τον τομέα, ετοιμάζοντας μια πιο ολοκληρωμένη υβριδική έκδοση με δυνατότητα επαναφόρτισης ακόμα και σε μπρίζα (plug-in).
Λαμβάνοντας υπόψιν πως η σημερινή S 400 Hybrid φέρει μοτέρ 3,5 λίτρων με 279 ίππους, μέση κατανάλωση καυσίμου 7,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 μόλις 186 γρ./χλμ., τότε το νέο μοντέλο εκτιμάται πως θα έχει μέση κατανάλωση κοντά στα 7,0 λτ./100 χλμ. και CΟ2 αντίστοιχα με αυτά ενός μικρομεσαίου μοντέλου!
Πηγή: autotriti.gr
Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!
Ετικέτες
Χίος
(4255)
Βολισσός
(192)
ΟΧΣΑ
(141)
Οινούσσες
(131)
Βροντάδος
(84)
Πυργί
(80)
Μεστά
(54)
Κάμπος
(39)
Χαλκειός
(36)
Αρμόλια
(32)
Καλλιμασιά
(29)
Καλαμωτή
(24)
Ποταμιά
(20)
Λεπτόποδα
(19)
Κουρούνια
(18)
Πισπιλούντα
(18)
Κέραμος
(17)
Θυμιανά
(16)
Χάλανδρα
(15)
Καρυές
(13)
Λαγκάδα
(13)
Καμπιά
(12)
Νένητα
(12)
Δαφνώνας
(11)
Βίκι
(9)
Νεοχώρι
(8)
Πιραμά
(7)
Ελευσίνα
(5)
Κηφισιά
(4)
Γρου
(2)
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου