Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

Τι απαντά ο Ισίδωρος Κούβελος για το 1 εκατ. - Η Βουλή αναζητά εάν τελικά αγόρασε πλοίο

- Μέγα φιάσκο για έναν θεσμό όπως είναι η Αρχή για την Καταπολέμηση του Μαύρου Χρήματος!
- Να πάρει θέση άμεσα ο Πρόεδρος της Αρχής ο οποίος από την πρώτη στιγμή μιλούσε για βουλευτή!
- Η κα Μπακογιάννη ενημερώθηκε από τον πρόεδρο της Επιτροπής Οικονομκού Ελέγχου της Βουλής, Βαγγέλη Αργύρη
- "Τα χρήματα βγήκαν εκτός Ελλάδας για αγορά πλοίου στο Λονδίνο"

Στην αρχή φάνηκε ως άλλη μια προσπάθεια συγκάλυψης από τις τόσες που έχουμε δει αλλά ποτέ δεν...
αποδείχθηκαν στον πολιτικό κόσμο. Όμως, εδώ πλέον μιλάμε για εντελως διαφορετική τροπή στην υπόθεση του βουλευτή που τόσες μέρες μας έλεγαν ότι έχει βγάλει εκτός Ελλάδας 1 εκατομμύριο ευρώ σπιλώνοντας το όνομα του πολιτικού κόσμου!

Ο βουλευτής ήταν τελικά γυναίκα και αρχηγός κόμματος και ουδέποτε έβγαλε εκτός της χώρας η ίδια 1 εκατομμύριο ευρώ! Η πρόεδρος της Δημοκρατικής Συμμαχίας, οργισμένη σχολίασε τη διαρροή ότι ο σύζυγός της, Ισίδωρος Κούβελος, είναι το πρόσωπο για το οποίο ο πρόεδρος της Αρχής για το ξέπλυμα μαύρου χρήματος, Παναγιώτης Νικολούδης, είχε αναφέρει ότι κατέθεσε σε τράπεζα του εξωτερικού, τον Μάρτιο του 2011, ένα εκατομμύριο δολάρια.

Μάλιστα, η αρμόδια επιτροπή της Βουλής κάλεσε τον κ. Κούβελο να δώσει γραπτές εξηγήσεις για το ένα εκτομμύριο δολάρια και προκειμένου να επιβεβαιώσει τις επιχειρηματικές του κινήσεις, ενώ τώρα η προσοχή της επιτροπής στρέφεται στο εάν υπάρχει τελικά η αγορά πλοίου όπως είχε αναφέρει η κα Μπακογιάννη. Στην Επιτροπή μάλιστα αναφέρουν πως ο έλεγχος του πόθεν έσχες του κ. Κούβελου είναι πολύ δύσκολος γιατί έχει πλούσιο μετοχολόγιο και πολλές κινήσεις.

Ωστόσο ο ίδιος στην απάντησή του κάνει εκτενή αναφορά για όλα όσα ακούστηκαν:

Επί 37συναπτά έτη δραστηριοποιούμαι τόσο στην Αγγλία όσο και στην Ελλάδα στον χώρο της ναυτιλίας με αντικείμενο την πλοιοκτησία , την ναυλομεσιτία και την πρακτόρευση πλοίων.

Στον χώρο αυτό δεν έχει θέση η διαστρέβλωση, το ψεύδος και η λασπολογία αλλά απεναντίας επικρατεί η διαφάνεια και η εντιμότητα στις συναλλαγές .

Με αυτά λοιπόν τα δεδομένα δεν περίμενα ποτέ για μια καθαρά επιχειρηματική μου κίνηση να υπάρξει τέτοια διαστρέβλωση της πραγματικότητας ακόμη και από δημόσιους λειτουργούς.

Συγκεκριμένα :
1. Τα χρήματα του εμβάσματος είναι προϊόν ναυτιλιακού συναλλάγματος σε δολλάρια Η.Π.Α.και όχι σε ευρώ, δηλωμένα νομίμως στο πόθεν έσχες μου και αποκτηθέντα από την δραστηριότητα μου στην πλοιοκτησία.
2. Το ποσό αυτό ήταν ένα μέρος μόνο των χρημάτων τα οποία επενδύω σε χρηματιστηριακούς τίτλους σε χρηματιστήρια των Η.Π.Α. σε δολλάρια Η.Π.Α. και είναι βεβαίως δηλωμένο στον πόθεν έσχες μου .
3. Το ποσό αυτό προέρχεται από ρευστοποίηση μέρους των χρηματιστηριακών μου επενδύσεων και προοριζόταν για νέα επένδυση στο χώρο της ναυτιλίας, μεταφέρθηκε δε με νόμιμες διαδικασίες από τον θεματοφύλακα σε ελληνική τράπεζα και εν συνεχεία στην τράπεζα μου στο Λονδίνο.
4. Ενδεικτικό της άγνοιας και της σκοπιμότητας είναι ότι προσπαθούν να δημιουργήσουν περίεργους συνειρμούς σχετικά με την νέα επένδυση που αφορά αγορά ποσοστού επί καινούργιου πλοίου. Σπεύδω να ξεκαθαρίσω ότι τα χρήματα αυτά αποτελούν την απαραίτητη προϋπόθεση-εγγύηση προκειμένου να συνεχιστούν οι από πλευράς μου διαδικασίες για την ολοκλήρωση αυτής της αγοράς.

Συνεπώς, μια καθαρά επιχειρηματική ναυτιλιακή μου πράξη που έγινε με πλήρη διαφάνεια και με όλους τους προβλεπόμενους επιχειρηματικούς κανόνες χρησιμοποιήθηκε προκειμένου να θιγεί η προσωπική και πολιτική υπόληψη της συζύγου μου .

Ως επιχειρηματίας στην ναυτιλία και πολίτης αυτού του τόπου που δηλώνω τα έσοδα μου μέχρι το τελευταίο δολλάριο ή ευρώ, ως επαγγελματίας που τόσα χρόνια έχω στηρίξει την χώρα μου με όλους τους τρόπους, περιμένω να αποκατασταθεί η αλήθεια και εύχομαι το πολιτικό σύστημα επιτέλους να κάνει το χρέος του δίνοντας στους Έλληνες πληροφορίες ακριβείς και ελεγμένες , αντί να ρίχνει συνεχώς λάσπη στον ανεμιστήρα προκειμένου να καλύψει τα δικά του ατοπήματα.

ΟΡΓΙΣΜΕΝΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΤΟΡΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ

"Είναι απαράδεκτο, μία επιχειρηματική δραστηριότητα του συζύγου μου για την αγορά πλοίου, να συνδέεται με την πολιτική μου δραστηριότητα και να υπάρχει αυτή η σπίλωση", είπε η κα Μπακογιάννη και έκανε επίσης λόγο για «φιάσκο, που μπορεί να έγινε εσκεμμένα» για να βλάψουν την ίδια.

«Πριν από μισή ώρα δέχθηκα ένα τηλεφώνημα από τον κ. Αργύρη, ο οποίος με ρώτησε για ένα έμβασμα του συζύγου μου στο Λονδίνο στις 3 Μαρτίου. Το έμβασμα αυτό, το οποίο προέρχεται από μετοχές οι οποίες υπήρχαν στην Αμερική, οι οποίες ρευστοποιήθηκαν και πέρασαν μέσω τραπέζης στην Ελλάδα, έφυγαν για αγορά πλοίου στο Λονδίνο», διευκρίνισε.

«Μια απίστευτη φαρσοκωμωδια την οποία κι εγώ πίστεψα, μεταβλήθηκε σε μια επιχειρηματική δραστηριότητα του άνδρα μου η οποία είναι καταγεγραμμένη στο πόθεν έσχες του», πρόσθεσε.

Εξέφρασε τέλος τη δυσφορία της για το γεγονός ότι σπιλώνεται «ένας ολόκληρος κόσμος» γιατί, όπως είπε, «κάποιοι έχουν σκοπό να κρύψουν αυτούς που έβγαλαν τα λεφτά τους στη Ελβετία».

Επι τουλάχιστον 7 ημέρες όλη η Ελλάδα έψαχνε να βρει τον/ την βουλευτή που έβγαλε 1 εκατομμύριο ευρώ εκτός Ελλάδος εν μέσω οικονομικής κρίσης.

Την αποκάλυψη δεν είχε κάνει κάποιος τυχαίος, ή ένας απλός πολίτης, αλλά ο πρόεδρος της Αρχής για το ξέπλυμα βρώμικου χρήματος Παναγιώτης Νικολούδης.

Και φτασαμε σήμερα,  από το γραφείο του Προέδρου της Βουλής να μεταφέρεται στους δημοσιογράφους ότι έγινε λάθος! Και ότι δεν είναι βουλευτής που έβγαλε εκτός Ελλάδος το ενα εκατομμύριο ευρώ, αλλά ο/η σύζυγός του!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου