- Ο νέος τρόπος υπολογισμού του τέλους Ταξινόμησης αναμένεται να τεθεί σε ισχύ από 1ης Ιουνίου 2016
- Αποσυνδέει τον κυβισμό και εισάγει ως κριτήριο την άξια λιανικής (προ φόρων) ενός αυτοκινήτου!
- Υπάρχουν τέσσερις κλίμακες φορολόγησης από 4% για τα αυτοκίνητα με αξία λιανικής (προ φόρων) έως 14.000 ευρώ και 32% η ανώτερη κλίμακα για αξία λιανικής άνω των 25.001 ευρώ
- Προβλέπεται και «πέναλτι» ή «πριμ» του τέλους Ταξινόμησης ανάλογα με τους εκπεμπόμενους ρύπους
- Για τα αυτοκίνητα με ρύπους έως 100 γραμμάρια προβλέπεται μείωση 5% στο τέλος ταξινόμησης, από 101-120 γραμμάρια καμία επιβάρυνση, ενώ από 121 γραμμάρια και άνω μπορεί η επιβάρυνση να φθάσει και το 60%!
Ανατροπές στην αγορά του αυτοκινήτου φέρνει ο νέος τρόπος υπολογισμού του τέλους Ταξινόμησης των ΙΧ που προωθεί η κυβέρνηση στο...
υπό κατάθεση νομοσχέδιο με τα μέτρα αύξησης από έμμεσους φόρους κατά 18 δισ. ευρώ!
Ο νέος τρόπος υπολογισμού του τέλους Ταξινόμησης αναμένεται να τεθεί σε ισχύ από 1ης Ιουνίου 2016, αμέσως μετά από την ολοκλήρωση του προγράμματος απόσυρσης, που ολοκληρώνεται στα τέλη Μαϊου. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο νέος τρόπος υπολογισμού αποσυνδέει τον κυβισμό και εισάγει ως κριτήριο την άξια λιανικής (προ φόρων) ενός αυτοκινήτου!
Ειδικότερα, υπάρχουν τέσσερις κλίμακες φορολόγησης από 4% για τα αυτοκίνητα με αξία λιανικής (προ φόρων) έως 14.000 ευρώ και 32% η ανώτερη κλίμακα για αξία λιανικής άνω των 25.001 ευρώ, ενώ προβλέπεται και «πέναλτι» ή «πριμ» του τέλους Ταξινόμησης ανάλογα με τους εκπεμπόμενους ρύπους.
Για τα αυτοκίνητα με ρύπους έως 100 γραμμάρια (CO2) προβλέπεται μείωση 5% στο τέλος ταξινόμησης, από 101-120 γραμμάρια καμία επιβάρυνση, ενώ από 121 γραμμάρια και άνω μπορεί η επιβάρυνση να φθάσει και το 60%!
Είναι προφανές ότι με τον νέο τρόπο υπολογισμού του τέλους Ταξινόμησης που προωθείτε από την κυβέρνηση πριμοδοτούνται τα φθηνά και με νορμάλ εξοπλισμό αυτοκίνητα (να σημειώσουμε ότι μια αλλαγή σε ένα αξεσουάρ π.χ. ηλιοροφή, μπορεί να μεταβάλει σημαντικά το κόστος του τέλους ταξινόμησης καθώς αλλάζει ο συντελεστής), όπως και εκείνα που εκπέμπουν χαμηλό CO2 (είναι ξεκάθαρο ότι εδώ κερδισμένα βγαίνουν τα αυτοκίνητα με diesel κινητήρες).
Πηγή: ΗΜΕΡΗΣΙΑ
Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!
Ετικέτες
Χίος
(4255)
Βολισσός
(192)
ΟΧΣΑ
(141)
Οινούσσες
(131)
Βροντάδος
(84)
Πυργί
(80)
Μεστά
(54)
Κάμπος
(39)
Χαλκειός
(36)
Αρμόλια
(32)
Καλλιμασιά
(29)
Καλαμωτή
(24)
Ποταμιά
(20)
Λεπτόποδα
(19)
Κουρούνια
(18)
Πισπιλούντα
(18)
Κέραμος
(17)
Θυμιανά
(16)
Χάλανδρα
(15)
Καρυές
(13)
Λαγκάδα
(13)
Καμπιά
(12)
Νένητα
(12)
Δαφνώνας
(11)
Βίκι
(9)
Νεοχώρι
(8)
Πιραμά
(7)
Ελευσίνα
(5)
Κηφισιά
(4)
Γρου
(2)
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου