Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 4 Νοεμβρίου 2017

Ήταν για να είναι μαζί: Γνωρίστηκαν πριν από 12 χρόνια, χάθηκαν και τώρα είναι ζευγάρι!

Ήταν για να είναι μαζί: Γνωρίστηκαν πριν από 12 χρόνια, χάθηκαν και τώρα είναι ζευγάρι!Μόλις μάθεις την προϊστορία πίσω από την σχέση της Τζένιφερ Λόπεζ και του Άλεξ Ροντρίγκεζ θα είσαι ελεύθερη να πιστέψεις στα παραμύθια.

Και να μην θέλεις αυτή η ιστορία θα σε κάνει να πιστέψεις πως αν το κισμέτ έχει γράψει για εσένα έναν έρωτα, όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή, θα σου φανερωθεί...


Σχετικό Περιεχόμενο
Τζόνι Ντεπ: Ανησυχία για την κατάσταση του! Αγνώριστος και «φέσι» από το μεθύσι

Η τραγουδίστρια και ο καλός της φωτογραφήθηκαν πρώτη φορά μαζί και η ίδια αποκάλυψε στο Vanity Fair για το πρώτο τους ραντεβού το 2016:

«Έτρωγα στο Μπέβερλι Χιλς όταν τον είδα να περνά έξω από το εστιατόριο. Σχεδόν ούρλιαξα το όνομά του για να με ακούσει, αλλά γενικά είμαι πολύ ντροπαλή σε κάτι τέτοια. Βγήκα έξω, πήγα κοντά του και τον σκούντηξα στην πλάτη.

 Θυμάμαι να γυρίζει και να με κοιτάζει με απορία, επειδή τότε έκανα ένα promo για το σόου μου «Shades of Blue», οπότε φορούσα ακόμη το κοστούμι του ρόλου- μποτάκια, τζιν παντελόνι και περούκα με κοντά μαλλιά. Του λέω, «Η Jennifer είμαι». Και εκείνος μου απάντησε, «Δείχνεις πολύ όμορφη»».



Η συνέχεια; Εκείνος της τηλεφώνησε, της πρότεινε να βγουν και σε εκείνη την συνάντηση η Τζένιφερ του θύμισε πως είχαν γνωριστεί πριν από 12 ολόκληρα χρόνια στην διάρκεια ενός αγώνα: «Του λέω, «εντάξει δεν πειράζει αν δεν το θυμάσαι», κι αυτός μου απάντησε, «Στάδιο Shea, στη διάρκεια του αγώνα με τους New York Mets»».

Καθόταν απέναντί μου με το λευκό του πουκάμισο, αρρενωπός και γεμάτος αυτοπεποίθηση, αλλά ταυτόχρονα πολύ ομιλητικός. Μάλλον περίμενε να είμαι κι εγώ έτσι, αλλά καμία σχέση. Εγώ απλώς ακούω. Μιλούσε για σχέδιά του, το πώς σταμάτησε το μπέιζμπολ, πως φανταζόταν τον εαυτό του να παντρεύεται ξανά, πράγματα τέλος πάντων για τα οποία δεν μιλάς στο πρώτο ραντεβού.
Δεν ξέρω βασικά αν νόμιζε πως ήταν ραντεβού. Εγώ έτσι πίστευα. Μετά κατάλαβα πως ήταν πολύ αγχωμένος γιατί με ρώτησε αν θέλω ποτό. Του είπα πως δεν πίνω και με ρώτησε αν με πειράζει να πιει αυτός. Είχε τόση νευρικότητα κι αυτό ήταν πολύ γλυκό».


Κοίτα να δεις τύχη το Τζενιφεράκι!

Πηγή: marymary.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου