Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!
Ετικέτες
Χίος
(4255)
Βολισσός
(192)
ΟΧΣΑ
(141)
Οινούσσες
(131)
Βροντάδος
(84)
Πυργί
(80)
Μεστά
(54)
Κάμπος
(39)
Χαλκειός
(36)
Αρμόλια
(32)
Καλλιμασιά
(29)
Καλαμωτή
(24)
Ποταμιά
(20)
Λεπτόποδα
(19)
Κουρούνια
(18)
Πισπιλούντα
(18)
Κέραμος
(17)
Θυμιανά
(16)
Χάλανδρα
(15)
Καρυές
(13)
Λαγκάδα
(13)
Καμπιά
(12)
Νένητα
(12)
Δαφνώνας
(11)
Βίκι
(9)
Νεοχώρι
(8)
Πιραμά
(7)
Ελευσίνα
(5)
Κηφισιά
(4)
Γρου
(2)
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011
Ερώτηση της βουλευτή Χίου Ελπίδας Τσουρή για τα δρομολόγια της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Βορείου Ελλάδας με τα νησιά του Αιγαίου
Με την υπ’αριθμ. 81/2009 (1-9-2009) Σύμβαση Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας, ανατέθηκε στο πλοίο «Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ» της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου (ΝΕΛ), η εξυπηρέτηση των κάτωθι δρομολογιακών γραμμών:
Α)«ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΛΗΜΝΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟΣ-ΒΑΘΥ ΣΑΜΟΥ» και επιστροφή
Β)«ΚΑΒΑΛΑ-ΛΗΜΝΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟΣ-ΒΑΘΥ ΣΑΜΟΥ» και επιστροφή
Γ)«ΚΑΒΑΛΑ – ΛΗΜΝΟΣ – ΜΥΤΙΛΗΝΗ – ΧΙΟΣ – ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ - ΑΓ.ΚΗΡΥΚΟΣ» και επιστροφή
Στην συνέχεια, και λόγω βλάβης που...
παρουσιάστηκε στο πλοίο «ΘΕΟΦΙΛΟΣ», η εταιρεία υπέβαλλε αίτημα, το οποίο και εγκρίθηκε από την αρμόδια υπηρεσία της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής του ΥΘΥΝΑΛ, για την αντικατάσταση του παραπάνω πλοίου, αρχικά με το «Ε/Γ-Ο/Γ ΠΗΝΕΛΟΠΗ», και εν συνεχεία με το «Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ», με ανάλογη μείωση των καταβαλλόμενων μισθωμάτων. Σημειωτέον, ότι το πλοίο «Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ» εκτελούσε ήδη σύμβαση δημόσιας υπηρεσίας στην γραμμή «ΛΑΥΡΙΟ – ΚΑΒΑΛΑ», και χρειάσθηκε να αντικατασταθεί με άλλο πλοίο στην συγκεκριμένη γραμμή, προκειμένου να καλύψει το κενό του «ΘΕΟΦΙΛΟΣ».
Εξαιτίας όμως του ότι, τα χαρακτηριστικά των πλοίων αντικατάστασης, ήταν υποδεέστερα - αν και σύμφωνα με τις απαιτήσεις και τους όρους της προκήρυξης – αυτών που προέβλεπαν οι συμβάσεις, και δεδομένης της ιδιαίτερης σημασίας των θαλάσσιων ενδομεταφορών, γενικότερα, όπως και της, ειδικότερα, επιτεύχθηκε μετά από συνεχείς διαβουλεύσεις, συμφωνία για την ελεύθερη δρομολόγηση του «Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι» στην γραμμή «ΚΑΒΑΛΑ – ΛΗΜΝΟ – ΜΥΤΙΛΗΝΗ –ΧΙΟ», από 15-7-2011 έως 30-8-2011. Προς επίρρωση δε της παραπάνω συμφωνίας, υπάρχει η από 13-5-2011 ανακοίνωση δρομολόγησης του «Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι», η οποία υπογράφηκε ύστερα από την δήλωση-αίτημα έκτακτης δρομολόγησης του παραπάνω πλοίου, με ημερομηνία 5-5-2011, από την Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου.
Ακολούθως, η ανάδοχος εταιρεία υπέβαλλε, με τις από 27-5-2011 επιστολές της προς τις αρμόδιες υπηρεσίες του πρώην ΥΘΥΝΑΛ, νέα αιτήματα, από τα οποία προκύπτει, ότι, αφενός μεν, η βλάβη του πλοίου «ΘΕΟΦΙΛΟΣ» έχει αποκατασταθεί πλήρως, και το πλοίο είναι πλέον αξιόπλοο και έτοιμο να επανέλθει σε υπηρεσία, και αφετέρου, ότι η εταιρεία δεν προτίθεται να τηρήσει τα παραπάνω συμφωνηθέντα, σχετικά με την ελεύθερη δρομολόγηση του πλοίου «Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι». Το τελευταίο άλλωστε προκύπτει, και από το γεγονός ότι, η ημερομηνία έναρξης των ελεύθερων δρομολογίων του «Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι» έχει παρέλθει, χωρίς το πλοίο να έχει εκτελέσει μέχρι σήμερα, κανένα δρομολόγιο. Σημειώνεται ότι τα νεότερα αιτήματα της εταιρείας δεν έχουν γίνει, μέχρι σήμερα, αποδεκτά, ενώ η ανακοίνωση δρομολόγησης του «Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι», που υπογράφει η πρώην Υφυπουργός ΘΥΝΑΛ, δεν έχει ανακληθεί.
Κατόπιν των παραπάνω, ερωτάται ο κύριος Υπουργός:
1. Αν και πότε θα ξεκινήσουν τα δρομολόγια του «Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι» στην γραμμή ΚΑΒΑΛΑ – ΛΗΜΝΟ –ΜΥΤΙΛΗΝΗ – ΧΙΟ. Στην περίπτωση που αυτό δεν συμβεί, ποιες θα είναι οι συνέπειες.
2. Στην περίπτωση που δεν καταστεί δυνατόν να πραγματοποιηθούν τα παραπάνω δρομολόγια, τι προτίθεται να πράξει το Υπουργείο, ώστε να επανέλθουν τα πλοία «Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ» και «Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ», στις δρομολογιακές τους υποχρεώσεις σύμφωνα με τους όρους των ήδη υπογεγραμμένων συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου