Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

"Πυρ και μανία" με τον Κασιδιάρη συγγενείς και φίλοι του Γιώργου Ρουπακιά

Σε μία από τις συνομιλίες της αδελφής του Γιώργου Ρουπακιά με έναν γνωστό της οικογένειας προκύπτει πως μετά από τις καταιγιστικές εξελίξεις, δεν τρέφουν και τα καλύτερα συναισθήματα για τον βουλευτή της Χρυσής Αυγής, Ηλία Κασιδιάρη.

Σε αυτή τη συνομιλία η αδελφή του δολοφόνου, Γιώργου Ρουπακιά μιλάει με έναν γνωστό της οικογένειας αλλά και του αδελφού της.

Ο συνομιλητής της αδελφής του Γιώργου Ρουπακιά είναι αντίθετος με τις πρακτικές της Χρυσής Αυγής και τα τάγματα εφόδου και σημειώνει πως...
θα έπρεπε ο Γιώργος Ρουπακιάς να τα αποκαλύψει όλα για τον ρόλο τους και τη δράση τους ακόμα και να κινδυνεύει να τον σκοτώσουν.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΜΑΧΗ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΟΠΟΥ Α ΕΙΝΑΙ Η ΑΔΕΛΦΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΡΟΥΠΑΚΙΑ


 Κι αυτό το είδα μέσα στο ίντερνετ δεν το είδα μέσα, μέσα στο τέτοιο. Τέλοσπάντων αυτοί οι άνθρωποι απ’ ότι βγήκε στην τηλεόραση έχουν τάγματα παντού, έχουν τάγματα ασφαλείας παντού, τάγματα κρούσης δεν ξέρω πως τα λένε, κρούσης εφόδου δεν ξέρω πως τα λένε.

Α: Εφόδου λέγεται.

Β: Ε εφόδου από αυτό. Λοιπόν, όταν λοιπόν βλέπεις μία ένα τέτοια πράγμα κι όταν, δηλαδή εγώ τον ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ τον έβλεπα που μίλαγε στην τηλεόραση και γύριζε και έλεγε εγώ δεν τον ξέρω και ο άλλος ότι είναι τρελός, δηλαδή μου ήρθε να, να πάω εκεί να τον πιάσω από το λαιμό και να του πω ρε κερατά μου ποιος τους εκπαίδευσε γι’ αυτό το θέμα, ποιος του έκανε να γίνονται δολοφόνοι. Πες μου ποιος, εγώ, ο Α, ο Β, εσύ τους έκανες και εσύ ο ίδιος αυτή τη στιγμή τους απαρνείσαι. Δηλαδή είναι τρελό τους αδειάζεις. Κι εσύ κάτσε. Εγώ αν ήμουν στη θέση του Γιώργου θα είχα ανοίξει το στόμα μου και θα τους είχα κάψει κι ας πέθαινα, κι ας πέθαινα, θα άνοιγα το στόμα μου και θα τα έλεγα με το νι και με το σίγμα, κι ας με σκοτώνανε. Εν πάση περιπτώσει θα είχα σκοτώσει, ε η τιμωρία που θα ήταν να σκοτωθώ κι εγώ. Αλλά θα τους ξεφτίλιζα, θα τους έβγαζα θα τους ξεμπρόστιαζα. Αυτοί είναι εγκληματίες ρε, έχω άδικο πες μου; Δηλαδή η λογική μου είναι η λογική του παραλόγου; Πες μου. Σκέφτομαι παράλογα αυτή τη στιγμή;

Α: Όχι δεν σκέφτεσαι παράλογα.

Β: Κατέστρεψαν την οικογένεια του, κατέστρεψαν μία οικογένεια ενός παιδιού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου