Η Υρώ Μανέ ανεβαίνει μόνη της στο σανίδι και αποδεικνύει ότι δε φοβάται τις προκλήσεις. Ο «Συμβολαιογράφος» σε σκηνοθεσία του Γιώργου Καραμίχου ανοίγει νέα μονοπάτια για τη γνωστή ηθοποιό και το κοινό τη μαθαίνει πλέον και μέσα από το δράμα.
Η Χιώτισσα ηθοποιός, που για δύο ακόμα παραστάσεις, αύριο Σάββατο 2 Απριλίου στις 9.15 μ.μ. και την Κυριακή 3 Απριλίου στις 8.15 μ.μ.) , θα ερμηνεύει την Ερασμία, στο Νέο Ελληνικό Θέατρο του Γιώργου Αρμένη, Διεύθυνση: Σπ. Τρικούπη 34 & Κουντουριώτου, Εξάρχεια, Αθήνα , τηλέφωνο: 210 8253489, μίλησε στο flowmagazine.gr και αποκάλυψε ότι αυτός είναι ο ρόλος της ζωής της ως τώρα…
Η Χιώτισσα ηθοποιός, που για δύο ακόμα παραστάσεις, αύριο Σάββατο 2 Απριλίου στις 9.15 μ.μ. και την Κυριακή 3 Απριλίου στις 8.15 μ.μ.) , θα ερμηνεύει την Ερασμία, στο Νέο Ελληνικό Θέατρο του Γιώργου Αρμένη, Διεύθυνση: Σπ. Τρικούπη 34 & Κουντουριώτου, Εξάρχεια, Αθήνα , τηλέφωνο: 210 8253489, μίλησε στο flowmagazine.gr και αποκάλυψε ότι αυτός είναι ο ρόλος της ζωής της ως τώρα…
- Ο «Συμβολαιογράφος» είναι ένας μονόλογος. Όταν πρωτοείδατε το κείμενο σας φόβισε η ιδέα του ότι θα είστε μόνη πάνω στη σκηνή;
- Ναι, φυσικά, γιατί δεν είμαι μαθημένη να βρίσκομαι μόνη μου στη σκηνή. Ήταν μια μεγάλη δυσκολία και πρόκληση ταυτόχρονα.
- Πόσο μακρινή φαντάζει για τη γυναίκα του σήμερα αυτή η εποχή που περιγράφεται στην παράσταση;
- Έχω διαπιστώσει, από τον καιρό που παίζω και από τις γυναίκες που έχουν δει την παράσταση, και η καταγωγή τους είναι από επαρχιακές πόλεις, ότι η εποχή φαντάζει πολύ μακρινή αλλά επί της ουσίας δεν είναι και τόσο. Υπάρχουν γυναίκες που ταυτίζονται με την ηρωίδα και που δυστυχώς έχουν κοινά γνωρίσματα με την ηρωίδα.
- Ο Γιώργος Καραμίχος πέρα από ηθοποιός είναι ο σκηνοθέτης της παράστασης. Θεωρείτε πως όντας ηθοποιός καταλάβαινε καλύτερα τις ανησυχίες σας σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο σκηνοθέτη;
- Βέβαια, έτσι ακριβώς.
- Πώς ήταν γενικότερα η συνεργασία σας;
- Πολύ καλή! Αυτό βγαίνει και από το έργο. Όταν κάποιος δει το έργο, επειδή αυτή η παράσταση είναι ένα πάρα πολύ δύσκολο εγχείρημα, αντιλαμβάνεται ότι ο ηθοποιός με το σκηνοθέτη του πρέπει να έχουν πολύ καλή συνεργασία. Και εμείς είχαμε παραπάνω πολύ καλή, πολύ ισχυρή επικοινωνία. Ο Γιώργος ήταν πολύ διαβασμένος, ήταν γνώστης του αντικειμένου. Ήξερε πολύ καλά τι θέλει και είναι ένα χαρισματικό πλάσμα. Ήταν εμπνευσμένη σκηνοθεσία. Θα μπορούσε να βάλει διάφορα περιττά, δεν έβαλε τίποτα. Έκανε κατά τη γνώμη μου -και όπως λέει και ο κόσμος που το βλέπει- τόσο λιτή και καθαρή σκηνοθεσία που είναι το συν της παράστασής μας.
- Τι προτιμάτε περισσότερο, το θέατρο, τη τηλεόραση ή τον κινηματογράφο;
- Δεν έχω τεράστια εμπειρία στον κινηματογράφο. Μ’ αρέσει πάρα πολύ να βλέπω κινηματογράφο όμως. Σαν διαδικασία η καθεμία έχει την ιδιαιτερότητα της. Αυτή που είναι πιο κοντά σε μένα και μ’ αρέσει πιο πολύ είναι η διαδικασία του θεάτρου. Η άμεση επικοινωνία με το κοινό δεν ανταλλάσσεται με τίποτα.
- Ποιος είναι ο αγαπημένος ρόλος που έχετε υποδυθεί; Υπάρχει κάποιος ρόλος-όνειρο που θα θέλατε να παίξετε στο μέλλον;
- Να σου πως την αλήθεια ο αγαπημένος μου ρόλος για την ώρα είναι αυτός που κάνω τώρα. Έχω αγαπήσει αυτή την ηρωίδα γιατί είναι πολύ έξω από μένα και είναι πολύ ιδιαίτερη, μ’ αρέσει. Τώρα υπάρχουν διάφοροι ρόλοι που θα μπορούσα να φανταστώ, να ονειρευτώ αλλά από την άλλη δεν κάνω μεγαλόπνοα όνειρα και σχέδια. Σίγουρα μ’ αρέσουν πολλά πράγματα που θα μπορούσα να κάνω, αλλά θα μου τα φέρει η ζωή και η τύχη.
-Έχετε αρνηθεί κάποιο ρόλο για τον οποίο να έχετε μετανιώσει μετά;
- Όχι, δεν έχει τύχει.
- Το «Ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος» αποτελεί μια πρωτοπορία για την ελληνική τηλεόραση. Πως αισθάνεστε που συμμετέχετε σε αυτή;
- Μ’ αρέσει πάρα πολύ που παίρνω μέρος σ’ αυτή τη σειρά για τους λόγους ακριβώς που είπες, γιατί είναι μοντέρνα, δροσερή πολύ. Είναι φρέσκια, ασυνήθιστη και νεανική και μ’ αρέσει πολύ να είμαι μέρος αυτού του εγχειρήματος.
- Στο Facebook διάφορες από τις σειρές που έχετε παίξει (Εγκλήματα, Δις εξαμαρτείν) έχουν μεγάλο αριθμό fan. Πως αισθάνεστε που μετά από τόσα χρόνια το κοινό ακόμη τις βλέπει και θυμάται τις ατάκες των ηρώων;
- Από τη μία μ’ αρέσει πολύ που γίνεται αυτό γιατί τις βλέπει και πολύς νέος κόσμος, από την άλλη νιώθω άσχημα να μου λένε «μεγάλωσα με αυτή τη σειρά, ήμουνα παιδάκι και το βλέπω ακόμα» λέω «ωχ αρχίζω να μεγαλώνω κι εγώ». Αλλά μ’ αρέσει πάρα πολύ.
- Είχατε παίξει στις «Μάγισσες της Σμύρνης» του Κώστα Κουτσομύτη. Σας λείπουν αυτού του είδους οι παραγωγές από την ελληνική τηλεόραση;
- Τώρα που έγινε το «Νησί» είμαι λιγάκι αισιόδοξη γιατί βλέπω πως υπάρχουν και καλύτερες παραγωγές από αυτή που αναφέρθηκε. Οπότε όχι, είμαι αισιόδοξη ότι θα γίνουν και άλλα πράγματα καλά στη τηλεόραση. Δε θέλω να απογοητεύομαι. Υπάρχει τέτοιο κλίμα κατήφειας και κατάθλιψης που αν μας πάρει όλους η μπάλα θα σταματήσουμε να κάνουμε και αυτό που κάνουμε. Δεν μπαίνω σε αυτό το παιχνίδι, δε θέλω, αρνούμαι.
- Το κοινό σας έχει στο μυαλό του ως κωμική ηθοποιό, κυρίως εξαιτίας της επιτυχίας των κωμικών τηλεοπτικών σειρών που είχατε συμμετάσχει. Τι είναι πιο δύσκολο για έναν ηθοποιό η κωμωδία ή το δράμα; Σε ποιο από τα δύο είδη αισθάνεστε πιο άνετα;
- Η κωμωδία φυσικά. Να σου πω την αλήθεια η κωμωδία είναι ένα πράγμα πηγαίο που το’ χεις ή δε το ‘χεις. Βέβαια σιγά- σιγά το καλλιεργείς για το φτάνεις κάθε φορά σε ένα καλύτερο επίπεδο. Με το εγχείρημα του «Συμβολαιογράφου» πιστοποίησα και εγώ αυτό που ήξερα ότι μπορώ να κάνω αλλά και το κοινό μου. Οπότε τώρα θα παλεύει πότε η κωμωδία, πότε το δράμα, ποιο θα υπερισχύσει. Και τα δύο μ’ αρέσουν και μ’ αρέσει πολύ στο «Συμβολαιογράφο» που έχει και τις δύο δόσεις. Είναι κωμικό και δραματικό ταυτόχρονα. Βάζει το κοινό μία στο κλάμα, μία στο γέλιο. Του δίνει όλα τα στοιχεία. Και γι’ αυτό έχει αγαπηθεί. Αν ήταν μόνο ένα βαρύ πράγμα δεν θα ήταν ωραίο. Ενώ τώρα υπάρχουν όλα τα στοιχεία όπως είναι και στη ζωή. Εκεί που γελάς, εκεί κλαις. Υπάρχει εναλλαγή.
- Πολλοί ηθοποιοί δεδομένης της κρίσης που υπάρχει, δέχονται να παίξουν σε δουλειές απλά και μόνο για να έχουν ένα εισόδημα, χωρίς αυτές να τους εκφράζουν. Θα το κάνατε αυτό;
- Και εγώ ζω σε περίοδο κρίσης και αποδεικνύω με τα έργα μου τι πιστεύω. Δε χρειάζεται να απαντήσω σε αυτή την ερώτηση. Παίζω σε ένα θέατρο 70 θέσεων, νομίζω είναι η απάντηση στην ερώτηση που μου κάνατε.
- Η Ελλάδα συμμετείχε φέτος μετά από πολύ καιρό στα Oscar με τον «Κυνόδοντα». Πιστεύετε πως αυτό το γεγονός θα βοηθήσει στην ανάπτυξη της ελληνικής κινηματογραφικής βιομηχανίας;
- Δε νομίζω πως η επιτυχία του Λάνθιμου και οι τιμές που δέχθηκε γι αυτή την ταινία να αποτελέσουν την αφορμή για να αλλάξει κάτι και να πάμε παρακάτω κινηματογραφικά. Δε νομίζω πως γίνεται έτσι η διαδικασία αυτή.
- Πολλοί συνάδελφοί σας χρησιμοποιούν το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τόσο για προώθηση της δουλειάς τους όσο και για να έρχονται σε επαφή με το κοινό. Εσείς ασχολείστε με αυτά;
- Είναι ένας ενδιαφέρον τρόπος. Όταν έχεις κάτι να πεις να το λες, αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν είμαι τόσο πολύ fan του διαδικτύου. Ωραίο είναι, κυρίως για αυτούς που τους αρέσει. Δε λέω όχι.
BIO
Η Υρώ Μανέ έχει εικοσαετή πορεία στη τηλεόραση και το θέατρο. Μία από τις πρώτες της εμφανίσεις στην τηλεόραση ήταν «οι Φρουροί της Αχαΐας» και στη συνέχεια ακολούθησαν σειρές όπως, τα «Εγκλήματα», το «Δις Εξαμαρτείν», οι «Δέκα Μικροί Μήτσοι» και οι «Μάγισσες της Σμύρνης». Μερικές από τις θεατρικές παραστάσεις που έχει συμμετάσχει είναι το «Αταίριαστο Ζευγάρι», η «Μύγα Τσε-τσε» και το «Σεσουάρ για δολοφόνους».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου