Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2018

11 νέες υποχρεωτικές απαιτήσεις ασφαλείας από το 2021 για όλα τα οχήματα

Με πρόταση της Κομισιόν από το 2021 και μετά, όλα τα καινούρια οχήματα θα πρέπει να είναι εξοπλισμένα με επιπλέον συστήματα ασφαλείας.


Στόχος είναι η περαιτέρω μείωση των ατυχημάτων. Σύμφωνα με μελέτες που συνεργαζόμενων με την Κομισιόν φορέων η ύπαρξη των παραπάνω συστημάτων ασφαλείας θα έχει σαν αποτέλεσμα να μειωθούν τα σοβαρά ατυχήματα και να  «σωθούν»  7.300 ζωές και 39.000 σοβαροί τραυματισμοί  το διάστημα 2021-2030.

Τα πρόσθετα αυτά συστήματα ασφαλείας που θα έχουν υποχρεωτική εφαρμογή  είναι:

  1. Αυτόνομο σύστημα πέδησης (ΑΕΒ). Σύστημα που προειδοποιεί τον οδηγό για επικείμενη σύγκρουση ή ακόμα και να αναλάβει αυτόματα τον έλεγχο σε επικίνδυνες καταστάσεις.
  2. Σύστημα ανίχνευσης ποσότητας αλκοόλ στον οδηγό. Συσκευή που ανιχνεύει το αλκοόλ στον οδηγό μέσω της ανάλυσης του εκπνεομένου αέρα.
  3. Σύστημα ανίχνευσης κόπωσης του οδηγού. Σύστημα που εκπέμπει οπτικά και ηχητικά προειδοποιητικά σήματα αν ανιχνεύσει τα χαρακτηριστικά σημάδια  κόπωσης (π.χ ασυνήθιστες κινήσεις του τιμονιού)  ή έλλειψης προσοχής και προτρέπει τον οδηγό να κάνει ένα διάλειμμα.
  4. Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας. (Lane Keeping Assist). Σύστημα που ειδοποιεί τον οδηγό ότι το αυτοκίνητο ξεφεύγει χωρίς εντολή από την πορεία του και έχει περάσει τα όρια της λωρίδας κυκλοφορίας.
  5. Κάμερα οπισθοπορείας ή σύστημα ανίχνευσης. Σύστημα που είναι υποχρεωτικό σε όλα τα καινούργια αυτοκίνητα στις ΗΠΑ και υπολογίζεται ότι «σώζει» 95 ανθρώπινες ζωές το χρόνο.
  6. Σύστημα υποστήριξης της ταχύτητας κίνησης του οχήματος. Σύστημα «έξυπνης» ταχύτητας με κάμερες αναγνώρισης κυκλοφοριακών σημάτων. «Συνεργάζεται» με το  cruise control, ρυθμίζοντας αυτόματα την μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου με βάση τα όρια ταχύτητας.
  7. Καταγραφέας δεδομένων συμβάντων. Εξοπλισμός όπου καταγράφονται και αποστέλλονται μέσω τηλεματικής πληροφορίες μετά από κάθε σύγκρουση (π.χ τόπος συμβάντος).
  8. Αναβάθμιση των προδιαγραφών προστασίας επιβατών σε πλευρική πρόσκρουση.
  9. Αναβάθμιση των προδιαγραφών των εμπρόσθιων δοκιμών πρόσκρουσης πλήρους πλάτους οχήματος και βελτιωμένες ζώνες ασφαλείας.
  10. Διεύρυνση της ζώνης πρόσκρουσης κεφαλιού για πεζούς και ποδηλάτες και εγκατάσταση κρυστάλλων ασφαλείας.
  11. Σύστημα ανίχνευσης και πρόληψης απόσπασης προσοχής του οδηγού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου