Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014

Ζητούνται εθελοντές για καλύψουν 1.100 κενές θέσεις σε σχολεία

Ζητούνται εθελοντές για καλύψουν 1.100 κενές θέσεις σε σχολεία Δουλειά χωρίς λεφτά αλλά με... μόρια σκέφτεται να προτείνει το υπουργείο Παιδείας σε αδιόριστους εκπαιδευτικούς ώστε να καλυφθούν τα κενά στα σχολεία. "Τυράκι" για να δεχτούν οι εθελοντές είναι η μοριοδότηση, που θα τους φέρει πιο ψηλά στους πίνακες κατάταξης όταν και αν γίνουν προσλήψεις. "Απευθύνομαι στον ανώνυμο εκπαιδευτικό" λέει ο Ανδρέας Λοβέρδος.

1.100 κενές θέσεις υπάρχουν στα σχολεία της χώρας σχεδόν στα...
μισά της σχολικής χρονιάς και το υπουργείο Παιδείας έχει, όπως αναφέρει δημοσίευμα της εφημερίδας Τα Νέα, ένα... πρωτοποριακό σχέδιο για να τις καλύψει: ψάχνει εθελοντές.

Μάλιστα, εθελοντές. Εκπαιδευτικούς που θα δεχτούν να δουλέψουν δωρεάν και σε αντάλλαγμα θα κερδίσουν μόρια, ώστε όταν γίνουν (κανονικές) προσλήψεις να είναι πιο ψηλά στον πίνακα κατάταξης!

Προϋπόθεση για τους ενδιαφερόμενους να μην εργάζονται ήδη ως αναπληρωτές και ωρομίσθιοι.

Φαίνεται πως παρόλο που το υπουργείο προχώρησε σε πάγωμα των συνταξιοδοτήσεων και στην ανάκληση των αποσπάσεων, τα κενά δεν καλύπτονται. Και έτσι, αναζητούνται εθελοντές.

"Απομένουν ακόμη 1.100 κενά και μιλάω για κενά που αφορούν την επάρκεια στα σχολεία, όχι την πληρότητα, γιατί αυτός ο στόχος δεν επιτυγχάνεται πια. Δεν μπορώ να τα καλύψω αυτά τα 1.100 κενά γιατί δεν έχω άλλα κονδύλια" αναφέρει ο υπουργός Παιδείας, Ανδρέας Λοβέρδος.

"Αξεπέραστο το πρόβλημα λοιπόν. Τι να κάνω; προσπαθώ κατ' αρχήν να βρω μια λύση που δεν μπορώ να αποκαλύψω ακόμα, αλλά επειδή δεν είμαι σίγουρος ότι θα προχωρήσει, σκέφτομαι ότι αν βρεθώ σε αδιέξοδο το μόνο που απομένει είναι να απευθυνθώ στον ανώνυμο εκπαιδευτικό ζητώντας την εθελούσια συνεισφορά του. Να δουλέψει χωρίς λεφτά για να καλυφθούν τα κενά, εθελοντικά δηλαδή, με αντάλλαγμα κάποια μόρια που θα τον βοηθήσουν όταν γίνουν οι προσλήψεις", πρόσθεσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου