Όλες οι επιχειρήσεις θέλουν να διατηρούν ενεργή παρουσία στα social media και να επιδιώκουν διάδραση με τους πελάτες τους.
Ωστόσο συχνά αποδεικνύεται περίπλοκο να χτίσουν σωστά το business profile τους ώστε να εδραιώσουν την ταυτότητα της επιχείρησης.
Ακολουθεί ένας οδηγός για να δείτε διαφορά αναγνωρισιμότητας της επιχείρησής σας:...
- Βγάλτε μια φωτογραφία του χώρου εργασίας σας
- Απαντήστε σε μια ερώτηση
- Παρουσιάστε τον νέο υπάλληλο σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
- Μοιραστείτε κάτι δημοφιλές
- Πάρτε συνέντευξη από έναν πελάτη
- Ποστάρετε κάτι όπου χρειάζεται να «Συμπληρώσετε το κενό»
- Μοιραστείτε πληροφορίες για μια κοινωνική εκδήλωση που αδημονείτε να παρευρεθείτε
- Μοιραστείτε κάτι αστείο
- Μοιραστείτε ένα «story» (φωτογραφία ή βίντεο που εμφανίζεται για 24 ώρες)
- Μοιραστείτε το περιεχόμενο/αναρτήσεις κάποιου άλλου
- Μοιραστείτε #tbt (Throwback Thursday είναι το όνομα ενός εβδομαδιαίου social media posting trend και hashtag, όπου οι χρήστες συμμετέχουν σε αυτό για να μοιράζονται (share) και να αναπολούν μερικές από τις αγαπημένες τους αναμνήσεις)
- Ποστάρετε κάτι εποχιακό
- Μοιραστείτε κάτι που θα εμπνεύσει
- Δώστε έμφαση στον πελάτη του μήνα
- Μοιραστείτε πληροφορίες για μια κοινωνική εκδήλωση στην οποία παρευρεθήκατε
- Μοιραστείτε μια ενδιαφέρουσα έρευνα
- Θέστε στο κοινό σας μια ερώτηση πολλαπλής επιλογής
- Δημιουργήστε ένα βίντεο με εργαζόμενους ή προϊόντα της επιχείρησής σας
- Επαναλάβετε μια κίνησή σας που είχε επιτυχία
- Μοιραστείτε το πιο πρόσφατο newsletter ή ανακοίνωση
- Μοιραστείτε ένα διάγραμμα που θα αρέσει στο κοινό σας
- Επεξεργαστείτε και μοιραστείτε μια φωτογραφία
- Διορθώστε μια λανθασμένη αντίληψη που σχετίζεται με το χώρο σας
- Μοιραστείτε το αγαπημένο σας βιβλίο ή ένα άρθρο το οποίο σκοπεύετε να διαβάσετε
- Αναδείξτε μια άλλη τοπική επιχείρηση ή οργανισμό
- Δείξτε τον επαγγελματισμό σας με χρήσιμες συμβουλές
- Μοιραστείτε κάτι με αφορμή την επίτευξη ενός εταιρικού στόχου, τα γενέθλια ή μια λιγότερο γνωστή γιορτή
- Αλληλοπροβάλετε τους λογαριασμούς σας στα social media
- Ζητήστε από το κοινό σας να εγγραφεί στο mail επικοινωνίας
- Ευχαριστήστε τους πελάτες σας για την υποστήριξή τους
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου