Στην Αθήνα διοργανώθηκε εκδήλωση με τίτλο Think Mobile με σκοπό την
ανάδειξη της δυναμικής των κινητών τηλεφώνων στις διαδικτυακές
αναζητήσεις για αγορές.
Ο κ. Γρηγόρης Ζαριφόπουλος, Country Manager για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, δήλωσε κατά τη διάρκεια της εισαγωγής του, ότι τα κινητά τηλέφωνα, σε συνδυασμό με το διαδίκτυο, έχουν αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αναζητούν προϊόντα και κάνουν έρευνα για τις σημαντικότερες αγορές τους.
Στη συνέχεια, συζητήθηκαν θέματα σχετικά με το μέλλον της τεχνολογίας και τις πρόσφατες καινοτομίες που έχει παρουσιάσει η Google στον κόσμο των κινητών τηλεφώνων.
Επιπλέον, παρουσιάστηκαν οι νέες δυνατότητες που παρέχονται μέσω του programmatic advertising, η δύναμη της κοινοποίησης βίντεο στην εποχή των κινητών τηλεφώνων χάρη στο YouTube, ενώ παρουσιάστηκαν παράλληλα τα πιο πρόσφατα στοιχεία που αναδεικνύου τον ρόλο των κινητών τηλεφώνων στη διαδικασία αγοράς προϊόντων.
Η Google, σε έρευνά της, μελέτησε διεξοδικά τη διαδρομή που ακολουθεί ένας καταναλωτής με σκοπό να προβεί σε αγορά μέσω της κινητής του συσκευής. Από τη στιγμή που αντιλαμβάνεται την ανάγκη για να πραγματοποιήσει κάποια αγορά, μέχρι τη στιγμή που φτάνει στην τελική του επιλογή.
Συγκεκριμένα, οι αγορές προϊόντων στην κατηγορία Ένδυση & Υπόδηση γίνονται συχνά παρορμητικές, με το 30% των ερωτηθέντων να επιβεβαιώνουν ότι πήραν μια απόφαση στη στιγμή.
Οι καταναλωτές σε αυτή την κατηγορία βασίζονται στα κινητά τους τηλέφωνα, με το 26% των ερωτηθέντων να έχουν κάνει αναζητήσεις κυρίως από αυτά, ενώ το 60% δήλωσε ότι παρακολουθούν βίντεο για τα προϊόντα που σκοπεύουν να αγοράσουν.
Η ευκολία αναφέρθηκε ως το μεγαλύτερο όφελος στις αναζητήσεις μέσω smartphones, με το 47% να δηλώνουν την προτίμησή τους σε αυτόν τον τρόπο. Επιπλέον, το 26% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι επισκέφτηκαν τα φυσικά καταστήματα ως αποτέλεσμα της αναζήτησής τους.
Από την άλλη, το 92% των ενδιαφερόμενων περνούν σημαντικό χρόνο έρευνας για προϊόντα που αφορούν στην Οικία & Διακόσμηση, με το 40% να πραγματοποιούν έρευνα αγοράς μέσω της φορητής τους συσκευής.
Στην κατηγορία της Περιποίησης Δέρματος, το 35% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι χρησιμοποίησαν το κινητό τους τηλέφωνο για να αναζητήσουν κάποιο προϊόν, ωστόσο το ποσοστό αγορών στον συγκεκριμένο τομέα στην Ελλάδα έφτασε μόλις το 2%.
«Παρατηρούμε πως χάρη στα κινητά τηλέφωνα οι χρήστες έχουν ευκολότερη και διαρκή πρόσβαση στην αγορά προϊόντων και τους παρέχονται περισσότερες ευκαιρίες για έρευνα και αγορές», δήλωσε ο κ. Ζαριφόπουλος.
«Στην πραγματικότητα, για πολλούς καταναλωτές, τα smartphones είναι η πύλη πριν την αγορά. Αυτό είναι ακόμα πιο έντονο κατά τη διάρκεια των διακοπών. Οι επιχειρήσεις που βοηθούν τους καταναλωτές να ανακαλύψουν τα προϊόντα που χρειάζονται, να βρίσκουν τα συγκεκριμένα αντικείμενα που θέλουν και τελικά να αγοράζουν ανεμπόδιστα στη συσκευή που έχουν επιλέξει, θα είναι σε θέση να αναδειχθούν νικητές σε αυτό το αγοραστικό ταξίδι μέσω κινητών τηλεφώνων», κατέληξε ο ίδιος.
Ο κ. Γρηγόρης Ζαριφόπουλος, Country Manager για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, δήλωσε κατά τη διάρκεια της εισαγωγής του, ότι τα κινητά τηλέφωνα, σε συνδυασμό με το διαδίκτυο, έχουν αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αναζητούν προϊόντα και κάνουν έρευνα για τις σημαντικότερες αγορές τους.
Στη συνέχεια, συζητήθηκαν θέματα σχετικά με το μέλλον της τεχνολογίας και τις πρόσφατες καινοτομίες που έχει παρουσιάσει η Google στον κόσμο των κινητών τηλεφώνων.
Επιπλέον, παρουσιάστηκαν οι νέες δυνατότητες που παρέχονται μέσω του programmatic advertising, η δύναμη της κοινοποίησης βίντεο στην εποχή των κινητών τηλεφώνων χάρη στο YouTube, ενώ παρουσιάστηκαν παράλληλα τα πιο πρόσφατα στοιχεία που αναδεικνύου τον ρόλο των κινητών τηλεφώνων στη διαδικασία αγοράς προϊόντων.
Η Google, σε έρευνά της, μελέτησε διεξοδικά τη διαδρομή που ακολουθεί ένας καταναλωτής με σκοπό να προβεί σε αγορά μέσω της κινητής του συσκευής. Από τη στιγμή που αντιλαμβάνεται την ανάγκη για να πραγματοποιήσει κάποια αγορά, μέχρι τη στιγμή που φτάνει στην τελική του επιλογή.
Συγκεκριμένα, οι αγορές προϊόντων στην κατηγορία Ένδυση & Υπόδηση γίνονται συχνά παρορμητικές, με το 30% των ερωτηθέντων να επιβεβαιώνουν ότι πήραν μια απόφαση στη στιγμή.
Οι καταναλωτές σε αυτή την κατηγορία βασίζονται στα κινητά τους τηλέφωνα, με το 26% των ερωτηθέντων να έχουν κάνει αναζητήσεις κυρίως από αυτά, ενώ το 60% δήλωσε ότι παρακολουθούν βίντεο για τα προϊόντα που σκοπεύουν να αγοράσουν.
Η ευκολία αναφέρθηκε ως το μεγαλύτερο όφελος στις αναζητήσεις μέσω smartphones, με το 47% να δηλώνουν την προτίμησή τους σε αυτόν τον τρόπο. Επιπλέον, το 26% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι επισκέφτηκαν τα φυσικά καταστήματα ως αποτέλεσμα της αναζήτησής τους.
Από την άλλη, το 92% των ενδιαφερόμενων περνούν σημαντικό χρόνο έρευνας για προϊόντα που αφορούν στην Οικία & Διακόσμηση, με το 40% να πραγματοποιούν έρευνα αγοράς μέσω της φορητής τους συσκευής.
Στην κατηγορία της Περιποίησης Δέρματος, το 35% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι χρησιμοποίησαν το κινητό τους τηλέφωνο για να αναζητήσουν κάποιο προϊόν, ωστόσο το ποσοστό αγορών στον συγκεκριμένο τομέα στην Ελλάδα έφτασε μόλις το 2%.
«Παρατηρούμε πως χάρη στα κινητά τηλέφωνα οι χρήστες έχουν ευκολότερη και διαρκή πρόσβαση στην αγορά προϊόντων και τους παρέχονται περισσότερες ευκαιρίες για έρευνα και αγορές», δήλωσε ο κ. Ζαριφόπουλος.
«Στην πραγματικότητα, για πολλούς καταναλωτές, τα smartphones είναι η πύλη πριν την αγορά. Αυτό είναι ακόμα πιο έντονο κατά τη διάρκεια των διακοπών. Οι επιχειρήσεις που βοηθούν τους καταναλωτές να ανακαλύψουν τα προϊόντα που χρειάζονται, να βρίσκουν τα συγκεκριμένα αντικείμενα που θέλουν και τελικά να αγοράζουν ανεμπόδιστα στη συσκευή που έχουν επιλέξει, θα είναι σε θέση να αναδειχθούν νικητές σε αυτό το αγοραστικό ταξίδι μέσω κινητών τηλεφώνων», κατέληξε ο ίδιος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου