Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2016

Θεόδωρος Πάγκαλος σε Σάσα Σταμάτη: «Του απάντησα… Δεν μου γ…σαι πρωί πρωί»;

Θεόδωρος Πάγκαλος - «Θα ήθελα ο Αλέξης Τσίπρας να πάθει... άσθμα κάποτε 
- Να καταλάβει δηλαδή ότι δεν είναι δυνατόν συστηματικά και συνεχώς να λέει ψέματα.
- Εγώ θα ψηφίσω Νέα Δημοκρατία».

Ο Θεόδωρος Πάγκαλος υποδέχθηκε -με τις εκκεντρικές παντόφλες του- τη Σάσα Σταμάτη στο πολιτικό του γραφείο στο Κολωνάκι για μια συζήτηση για όλους και για όλα στην εφημερίδα Παραπολιτικά. Οι απαντήσεις του… ξεχωριστές. Ο Αλέξης Τσίπρας, η Νέα Δημοκρατία, το ΠΑΣΟΚ, τα παραπανίσια κιλά του, οι Ράδιο Αρβύλα…


Εχεις πει πολλά για τον Αλέξη Τσίπρα. Τελικά, έχει κάτι καλό;
Όχι. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου αυτού του είδους ο άνθρωπος. Ένας άνθρωπος που δεν έχει δουλέψει ποτέ στη ζωή του, έχει αβυσσαλέα ματαιοδοξία και ψεύδεται με την ευκολία που αναπνέει δεν με ενδιαφέρει. Όλοι αναπνέουμε και δεν το προσέχουμε συνήθως.

Αν αρχίσεις και προσέχεις πώς αναπνέεις, παθαίνεις άσθμα συνήθως. Αυτός θα ήθελα να πάθει… άσθμα κάποτε. Να καταλάβει δηλαδή ότι δεν είναι δυνατόν συστηματικά και συνεχώς να λέει ψέματα. Πρέπει κάποτε να δοθεί ένα σκληρό μάθημα σε αυτό το κακομαθημένο παιδί. Αφού είμαστε στο ΝΑΤΟ και στην Ευρωπαϊκή Ένωση, εσύ πας και κουνάς τον πισινό σου και κάνεις τον καλό στο ΝΑΤΟ και στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Τι δουλειά έχεις στην κηδεία του Κάστρο, που ήταν ένας κομμουνιστής δικτάτωρ;

Τι θα ψηφίσεις στις επόμενες εκλογές;
Εγώ θα ψηφίσω Νέα Δημοκρατία, όπως ψήφισα και τις προηγούμενες φορές. Εδώ έχουμε ένα πολιτειακό θέμα. Αν θα έχουμε μια οικονομία ελεύθερη και μια κοινωνία ελεύθερη, όπως αποφάσισε μετά το τέλος του Εμφύλιου Πολέμου ο ελληνικός λαός κατά πλειοψηφία, ή κομμουνιστική δικτατορία, μετά το τέλος του κομμουνισμού, γιατί δεν ξέρω και τι είδους κομμουνισμό θέλουν να κάνουν αυτά τα παιδιά. Το άλλο ερώτημα είναι ποιος είναι χειρότερος: ο Βαγγέλης Βενιζέλος ή η Φώφη Γεννηματά; Δεν με ενδιαφέρει αυτό το ερώτημα.

Η σχέση σου με το ΠΑΣΟΚ ποια είναι τώρα;
Δεν υπάρχει καμία σχέση με το ΠΑΣΟΚ. Κατά καιρούς βγαίνουν διάφοροι ανόητοι και επιτελικά πρόσωπα του ΠΑΣΟΚ, κάτι ανεκδιήγητοι τύποι, οι οποίοι παριστάνουν ότι έχουν τη σφραγίδα του ΠΑΣΟΚ με την παρέα τους και με βρίζουν. Ποσώς ασχολούμαι. Δεν τους έχω κάνει ποτέ τη χάρη να μπουν σε διάλογο μαζί μου. Αν με συκοφαντήσουν, θα τους στείλω στα δικαστήρια.

Όπως έστειλα και όλους τους άλλους που με συκοφαντούν – και πρέπει να σας πω ότι είναι και επωφελής οικονομικά η δραστηριότητα αυτή. Εγώ δεν έκανα ποτέ μηνύσεις σε δημοσιογράφους ή σε μέσα ενημέρωσης, μέχρι που το πράγμα ξεπέρασε τα όρια.

Όταν δηλαδή έντυπο του γνωστού εγκληματία, που έχει καταδικαστεί για ποινικές υποθέσεις, έγραψε λεπτομερώς τον διάλογό μου με τον Αμερικανό πρέσβη, που συμφωνούσε με το ξεπούλημα της Κύπρου, του έκανα αγωγή και κέρδισα 30.000 ευρώ, τα οποία τα κατανάλωσα με μεγάλη ευχαρίστηση για τον εαυτό μου. Και δεν τα έδωσα σε φιλανθρωπικά ιδρύματα, γιατί δεν είχε βρίσει αυτούς. Εμένα είχε βρίσει.

Είχε γίνει χαμός κάποια στιγμή, όταν κατά την είσοδό σου στη Βουλή είχες πει σε έναν δημοσιογράφο: «Δε μου γα… σαι πρωί-πρωί;».
Τριάντα δύο χρόνια γίνεται να μην κάνεις ποτέ ένα λάθος; Εκεί έκανα λάθος. Κατ’ αρχάς, ήξερα τον δημοσιογράφο, ήταν άνθρωπος με τον οποίο είχα οικειότητα. Δεν θα το έλεγα σε κάποιον που δεν ήξερα ποτέ.

Πήγαινα στις 8 το πρωί, είχε βρέξει, γλίστρησα στα σκαλοπάτια, πήγα να πέσω κάτω και την ώρα αυτή μου βάζει ένα μαρκούτσι μπροστά μου και μου λέει: «Τι γνώμη έχετε για τις δηλώσεις του κυρίου Σημίτη;».

Και του απάντησα: «Δεν μου γ… σαι πρωί-πρωί;». Αυτός όμως είχε ανοιχτή την κάμερα. Ήταν μια φυσιολογική αντίδραση ενός ανθρώπου που πρωί-πρωί, πριν να πιει καφέ, γλιστράει, πέφτει και τον ρωτάνε για τον Σημίτη. Αυτό με έκανε συμπαθέστατο, γιατί ήταν μια λαϊκή εκδήλωση και ο κόσμος το αγαπάει αυτό. Εμένα ο κόσμος με λέει «ο Θόδωρος».

Σε ενοχλεί που κάποιοι ασχολούνται με τα κιλά σου και όχι με τα μυαλά σου;
Όχι, δεν με ενοχλεί, είναι αληθές αυτό. Με ενοχλεί όταν οι άνθρωποι που θεωρούν τον εαυτό τους έξυπνο ασχολούνται με αυτά. Κάποτε ένας τύπος που λέγεται Καρτερός και είναι τώρα στην «Αυγή», γιατί πήγε στη φυσική του κοιτίδα -ήταν στον «Ριζοσπάστη»-, έγραψε ένα άρθρο εναντίον μου. Κάτι είχα πει για το ΚΚΕ και ήταν δύο τα βασικά του επιχειρήματα.

Πρώτον, ότι είμαι χοντρός και ότι ο παππούς μου είχε κάνει το ’25 δικτατορία. Εγραψα λοιπόν ένα σημείωμα στην Παπαρήγα και της είπα ότι πρέπει να έχεις κάποια στοιχειώδη συνέπεια σε αυτά που ισχυρίζεσαι και πιστεύεις. Δεν μπορεί ένας άνθρωπος της Αριστεράς να λέει ότι κάποιος είναι υπεύθυνος για το σώμα το δικό του και ότι είναι υπεύθυνος για τις πράξεις ενός προγόνου του 13 χρόνια πριν να γεννηθεί.

Τελικά, σταμάτησε να γράφει ο «Ριζοσπάστης» και μετά από λίγο έφυγε και ο Καρτερός από εκεί. Σε διαβεβαιώνω ότι αυτό το έκανα και με την «Αυγή», όταν είχε αναλάβει ο κύριος Τσίπρας στην αρχή, που ήταν αντιπολίτευση, και διευθυντής ήταν ο μετέπειτα υπουργός Παιδείας, ο κύριος Φίλης. Μόλις τους το έστειλα, κάθε μέρα επί έξι μήνες έκαναν ένα σχόλιο για τη δικτατορία Παγκάλου το 1925 ή για το πάχος μου.

Αυτό δείχνει τη διαφορά ανάμεσα σε πραγματικούς κομμουνιστές -που είναι άνθρωποι οι οποίοι έχουν απόψεις που είναι εκτός πραγματικότητας, κατά την άποψή μου, και τις οποίες δεν συζητάω, γιατί θα οδηγήσουν τον ελληνικό λαό σε εξαθλίωση και καταπίεση μεγάλη, αλλά εν πάση περιπτώσει εγώ τους σέβομαι, γιατί είναι άνθρωποι αξιοσέβαστοι- και τα τσογλάνια αυτά, τα οποία είναι τσογλάνια μεγάλης ηλικίας – αυτό είναι το δράμα. Αυτή τη στιγμή, η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ είναι η γηραιότερη στη Βουλή, μετά τους Κεντρώους του κυρίου Λεβέντη. Ο μέσος όρος ηλικίας τους είναι 65 ετών.

Σου έχουν κάνει όλα αυτά τα χρόνια bullying για τα κιλά σου;
Όχι, ποτέ. Δεν ήμουν όλα αυτά τα χρόνια όπως είμαι τώρα, που είμαι 80. Μικρός, ήμουν δυνατός και δεν ερχόταν ο άλλος να μου κάνει bullying στα καλά καθούμενα, γιατί θα έτρωγε ξύλο (γέλιο).

Δεύτερον, μην ξεχνάς ότι είμαι Ελευσινιώτης και μάλιστα από το λιμάνι. Δεν ήμουν παιδί του λαού, με την έννοια ότι οι γονείς μου ήταν εργάτες, αλλά έχω μεγαλώσει μέσα στους εργάτες και πραγματικά η παρέα μου ήταν αυτή.

Σε απασχολεί να χάσεις τα παραπάνω κιλά;
Με απασχολεί. Θα σου πω τι λέω στο διαιτολόγο μου επειδή μου λέει ότι δεν τον ακούω: «Δεν ξέρεις πόσα κιλά θα ήμουν, αν δεν σε άκουγα». Μπορεί να ήμουν περισσότερα. Το θέμα του βάρους προέρχεται από πολλαπλές πηγές. Υπάρχουν οι άνθρωποι οι οποίοι ψυχολογικά αντιδρούν έτσι, τρώνε. Υπάρχουν και άνθρωποι οι οποίοι έχουν γονίδια τέτοια.

Έχεις σκεφτεί να κάνεις κάποια επέμβαση; «Δαχτυλίδι» ας πούμε;
Όχι, δεν κάνω τέτοια πράγματα. Θέλω να πεθάνω έτσι, με ηρεμία και κοντά στη φύση.

Είσαι χειμερινός κολυμβητής. Οι φωτογραφίες με το μπουρνούζι σε ενόχλησαν;
Όχι, δεν με ενόχλησε καθόλου, θεωρώ απλά μ@λ@κα αυτόν που την κυκλοφόρησε εναντίον μου. «Γιατί φοράει μπουρνούζι;» έλεγαν. Γιατί κάνει κρύο και όλοι οι χειμερινοί κολυμβητές φοράνε μπουρνούζι έξω στην πλαζ αυτή.

Σάσα Σταμάτη

Πριν από μερικά χρόνια είχες στείλει ένα εσώρουχό σου στους «Ράδιο Αρβύλα» ως απάντησή σου;
Κάποτε είχαν εμφανίσει ένα σώβρακο με δύο μέτρα περίπου φάρδος και έλεγαν ότι «αυτό είναι το σώβρακο του Πάγκαλου, ο οποίος το έχει κάνει ειδική παραγγελία».

Κατόπιν αυτού, τους έστειλα ένα σώβρακό μου, πλυμένο και καθαρό, μεταχειρισμένο όμως, και είπα:

«Αυτό είναι το σώβρακό μου. Λυπάμαι που σας απογοητεύω, αλλά ό,τι διαθέτω μπορώ και το βάζω μέσα εδώ και δεν μου χρειάζεται αυτό που δείξατε» (γέλια). Προς τιμήν τους, το δείξανε στην εκπομπή τους και μετά είπε ένας από αυτούς:

«Αν είναι να μας κάνει τέτοιες πλάκες ο Πάγκαλος, θα παραιτηθούμε και να έρθει αυτός να αναλάβει την εκπομπή» (γέλια). Δεν περίμενα τέτοια απάντηση.

Έχεις δηλώσει ότι είσαι trendy…
Έχω πει ότι είμαι trendy γιατί υπήρχαν δύο πράγματα που απεχθανόμουν πάντα: τη γραβάτα και το καθημερινό ξύρισμα. Για λόγους σεβασμού, όσο καιρό ήμουν στη Βουλή φορούσα γραβάτα πάντα στις συνεδριάσεις και στο υπουργείο και ξυριζόμουν. Τώρα λοιπόν, που το έφεραν οι περιστάσεις έτσι που εγώ είμαι στην αντιπολίτευση και ο Τσίπρας πρωθυπουργός, έχει κηρύξει ότι πρέπει να μη φοράμε γραβάτα και να γυρίζουμε ξεκούμπωτοι και να μην ξυριζόμαστε. Το εφαρμόζουν αυτό όπως βλέπετε με διάφορα μούσια ή και με διάφορες υπεκφυγές. Αυτό με κάνει ευτυχή εμένα. Είναι δύο πράγματα για τα οποία στηρίζω τον Τσίπρα: η κατάργηση της γραβάτας και του καθημερινού ξυρίσματος. Δυστυχώς, και τα δύο δεν τρώγονται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου