Πολλά και διάφορα ακούστηκαν στη σύσκεψη που έγινε για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου και κυρίως η Χίος, στην ευρεία συνεδρίαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου τη Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου.
Μεταξύ άλλων, ειπώθηκε το ιδεατό που φυσικά δεν είναι άλλο από το να γίνει περιορισμός του χρόνου ταξιδιού ναυπηγώντας καινούργια πλοία σύγχρονης τεχνολογίας και μεγάλης ταχύτητας, η ναύλωση των οποίων θα γίνει μέσα από Εθνικούς και Κοινοτικούς πόρους. Συγκεκριμένα, τονίστηκε η δυνατότητα χρηματοδότησης μέσα από κοινοτικά διαρθρωτικά ταμεία της περιόδου 2007-2013, τόσο για αγορά πλοίων, όσο και για λιμενικές υποδομές.
Βεντούρης Κόντρα με το κράτος
Στην κόντρα με το κράτος...
κινήθηκε ο πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Ακτοοπλόων και διευθύνων σύμβουλος της Ναυτιλιακής Εταιρίας Λέσβου Απόστολος Βεντούρης, ζητώντας συμμαχία με τον κόσμο, υποστηρίζοντας ότι για να παραμείνουν πλοία, όπως το «Κεντέρης» στη γραμμή, θα πρέπει η τοπική κοινωνία να απαιτήσει από το κράτος να τα πληρώσει
Ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Χ. Κουρούσης, ανέφερε ότι το καλοκαίρι τα δρομολόγια καλύπτουν τις ανάγκες αναγνωρίζοντας αντίθετα ότι υπάρχει πρόβλημα το χειμώνα για το οποίο είπε ότι γίνονται προσπάθειες επίλυσής του.
Κοσμίδης Νέο λιμάνι
Υπέρ της δημιουργίας νέου λιμανιού τάχθηκε ο κυβερνητικός βουλευτής Γιάννης Κοσμίδης, ενώ η βουλευτής της αντιπολίτευσης Ελπίδα Τσουρή, τόνισε ότι πρέπει αντί να επιδοτούνται πλοία άγονης γραμμής με συνολικό ποσό 100 εκατ. ευρώ, μ’ αυτά τα χρήματα να ναυπηγούνται το χρόνο δύο πλοία των 120 μέτρων. Έτσι σε 5 χρόνια θα έχουμε 10 νέα σύγχρονα πλοία στο Αιγαίο.
Το ΚΚΕ δια του κ. Γιάννη Αμπαζή διάλεξε το δρόμο της ρήξης κάνοντας πρόταση για γενική απεργία και στα 3 νησιά του Βόρειου Ανατολικού Αιγαίου, ενώ ο ΣΥΝ δια του κ. Νίκου Αθανασόπουλου, εξέφρασε την ανάγκη αξιοποίησης του λιμένα των Μεστών και εν συνεχεία της επέκτασης του υφιστάμενου λιμένα της Χίου.
Βογιατζής Όχι σε κινητοποιήσεις
Ο Νομάρχης της Λέσβου Παύλος Βογιατζής υπογράμμισε ότι δεν πρέπει να επιλεγεί ως τρόπος αντίδρασης ο αποκλεισμός των λιμανιών, γιατί αυτό θα έχει αρνητική συνέπεια στην τουριστική κίνηση των νησιών, ενώ πρόσθεσε ότι αυτό που προέχει για τη Χίο, είναι να αποκτήσει σύγχρονο λιμάνι, αφού αυτό που διαθέτει στο κέντρο της πόλης είναι το χειρότερο του Βόρειου Αιγαίου, το οποίο δε χωρά μεγάλα σύγχρονα πλοία που θέλουν να δρομολογήσουν κυβέρνηση και εφοπλιστές.
Λαμπρινούδης Λύσεις ή κινητοποιήσεις
Αντίθετα, ο Νομάρχης Χίου Πολύδωρος Λαμπρινούδης τόνισε ότι είναι η τελευταία φορά που γίνεται συζήτηση για το θέμα και αν δεν δοθούν λύσεις στα προβλήματα από το υπουργείο τότε θα μπει γενικό λουκέτο στο νησί, μ’ ενεργοποίηση και των Χιωτών της Αττικής.
Τέλος, από την πλευρά της, η επικεφαλής της αντιπολίτευσης στο Νομαρχιακό Συμβούλιο, Ισαβέλλα Μπουρνιά, τόνισε το πρόβλημα που υπάρχει με τις ακατάλληλες ώρες άφιξης των πλοίων στο νησί , ενώ πρόσθεσε το αίτημα για επιδότηση του εισιτηρίου για τις ευπαθείς ομάδες πληθυσμού από τα Ασφαλιστικά Ταμεία, και κατέληξε ότι σ’ επίπεδο κυβέρνησης «έχουν γίνει ενέργειες σε σωστή κατεύθυνση».
Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!
Ετικέτες
Χίος
(4255)
Βολισσός
(192)
ΟΧΣΑ
(141)
Οινούσσες
(131)
Βροντάδος
(84)
Πυργί
(80)
Μεστά
(54)
Κάμπος
(39)
Χαλκειός
(36)
Αρμόλια
(32)
Καλλιμασιά
(29)
Καλαμωτή
(24)
Ποταμιά
(20)
Λεπτόποδα
(19)
Κουρούνια
(18)
Πισπιλούντα
(18)
Κέραμος
(17)
Θυμιανά
(16)
Χάλανδρα
(15)
Καρυές
(13)
Λαγκάδα
(13)
Καμπιά
(12)
Νένητα
(12)
Δαφνώνας
(11)
Βίκι
(9)
Νεοχώρι
(8)
Πιραμά
(7)
Ελευσίνα
(5)
Κηφισιά
(4)
Γρου
(2)
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου