Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

Χριστούγεννα 2010-Spicy Artists



Ο Νίνο μετά την φιλανθρωπική συναυλία που έδωσε στο Αγρίνιο προς τον 24χρονο Πέτρο Ζαφείρη, που είναι καθηλωμένος σε αναπηρικό καροτσάκι λόγω ατυχήματος, μίλησε με τον Φοίβο ο οποίος ενισχύοντας την αρχική του ιδέα και προσπάθεια , δημιούργησε με τελείως φρέσκια ενορχήστρωση το τραγούδι «Χριστούγεννα». Στην προσπάθεια αυτή συμμετέχουν όλοι οι καλλιτέχνες της Spicy που ανταποκρίθηκαν αμέσως. Τα έσοδα από τις ψηφιακές πωλήσεις του τραγουδιού «Χριστούγεννα 2010» θα διατεθούν για την αποκατάσταση του Πέτρου.

Δυστυχώς η Δέσποινα Βανδή δεν μπορούσε να συμμετάσχει λόγω όρων παλαιότερου συμβολαίου με δισκογραφική εταιρεία. Παρ' όλ' αυτά συμμετέχει στο video clip!

Συμμετέχουν:
Νίνο
Θάνος Πετρέλης
Πάνος Καλίδης
Ιωακείμ Φωκάς
Έλλη Κοκκίνου
Στέλλα Κάλλη
Ελισάβετ Σπανού

Στίχοι:
Καρδιά μου από Δευτέρα σε Δευτέρα, Μήνες τώρα νύχτα μέρα
Σε σκέφτομαι, Και πάω να τρελαθώ
Ο χρόνος σαν νεράκι τρέχει, Πίσω γυρισμό δεν έχει
Κι ό,τι ζούμε, Είναι μοναδικό

Για αυτό και μην αργείς, Έλα αμέσως κοντά μου
Κι άλλο μόνο, Μη μ' αφήνεις καρδιά μου

Χριστούγεννα όπου να 'ναι φτάνουν, Και τα κλάματα με πιάνουν
Που δεν μπορώ, Μαζί σου να 'μαι εγώ
Βλέπω τον Αϊ-Βασίλη, Να μου χαμογελάει
Κι η έλλειψη σου, Δυο φορές με πονάει

Χριστούγεννα ήρθαν πάλι, Μα είσαι πάλι, Μακριά μου
Αχ και να σε είχα εδώ μωρό μου, Στο πλευρό μου, Αγκαλιά μου
Ναι Χριστούγεννα ήρθαν πάλι, Μα είσαι πάλι, Μακριά μου
Μόνο εσένα έχω μωρό μου, Στο μυαλό μου, Στην καρδιά μου

Xριστούγεννα, Χριστούγεννα
Ευτυχισμένα
Δε γίνονται, δε γίνονται
Χωρίς εσένα
Χριστούγεννα, Χριστούγεννα
Ευτυχισμένα
Δεν γίνονται καρδούλα μου
Χωρίς εσένα

Γυρνάω στους δρόμους μόνη και χαζεύω, Βλέπω ανθρώπους και ζηλεύω
Που φαίνονται, Γεμάτοι από χαρά
Πιασμένα χέρι χέρι ζευγαράκια, Καθισμένα σε παγκάκια
Πονάει πολύ,Απόψε η μοναξιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου