Η δρομολογιακή γραμμή, με υποχρεωτική προσέγγιση στην Αλεξανδρούπολη, αφορά στην εκτέλεση ενός δρομολογίου την εβδομάδα (για τις...
12 εβδομάδες της θερινής περιόδου) με πλοίο ολικού μήκους άνω των 75 μέτρων.
Το υποβληθέν, από τον Μάρτιο του 2015 αίτημα, να συμπεριληφθεί η Σαμοθράκη στην προκήρυξη επιδοτούμενων γραμμών ακτοπλοϊκής συγκοινωνίας και να διασυνδεθεί με τη γραμμή Αλεξανδρούπολη-Λήμνος-Λαύριο, αρχικά είχε απορριφθεί με την αιτιολόγηση ότι δεν υπήρχαν συμμετέχοντες στον διαγωνισμό.
«Κατόπιν συντονισμένων ενεργειών της δημοτικής αρχής Σαμοθράκης αλλά και του δημάρχου Αλεξανδρούπολης, της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης, καθώς και των τεσσάρων βουλευτών του νομού, αποφασίστηκε από το Σ.Α.Σ., η προκήρυξη του διαγωνισμού.
Μετά τη διακοπή της συγκεκριμένης ακτοπλοϊκής γραμμής το 2007 καταγράφηκε μείωση της κίνησης στο νησί της τάξης του 35%, γιατί για έναν Αθηναίο ή νοτιοελλαδίτη το να έρθει στη Σαμοθράκη το καλοκαίρι σημαίνει 830 χιλιόμετρα μέχρι το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, 14 σταθμούς διοδίων, κόστος βενζίνης ανάλογου της χιλιομετρικής απόστασης και την ακτοπλοϊκή γραμμή Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη.
Αναμένουμε να ανακτήσουμε αυτήν την απώλεια και προς αυτή την κατεύθυνση θα πρέπει να γνωστοποιηθεί εκ νέου στην Αθήνα, με τη βοήθεια των ΜΜΕ, η επαναλειτουργία της ακτοπλοϊκής γραμμής η οποία περιμένουμε ότι θα δώσει μία σημαντική οικονομική ανάσα», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο δήμαρχος Σαμοθράκης Θανάσης Βίτσας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου