Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 18 Μαΐου 2015

Πανελλήνιες 2015: Τι να προσέξουν οι μαθητές - Όλο το πρόγραμμα


Πανελλήνιες 2015: Τι να προσέξουν οι μαθητές - Όλο το πρόγραμμαΠανελλήνιες 2015: Με το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας άρχισαν οι Πανελαδικές εξετάσεις τη Δευτέρα, 18 Μαϊου 2015.

Καθώς κάνετε τις τελευταίες επαναλήψεις με σκοπό να πετύχετε καλούς βαθμούς στις πανελλαδικές εξετάσεις και να μπείτε στην σχολή της αρεσκείας σας, θα πρέπει να λάβετε υπόψη και έναν άλλο σημαντικό παράγοντα, που είναι η εικόνα τους γραπτού σας.

Στο δρόμο για τις Πανελλήνιες 2015 θα πρέπει να ακολουθήσετε στρατηγική για την σωστή κατανομή του χρόνου σας και κάποιους...
βασικούς κανόνες, που θα διευκολύνουν σε μεγάλο βαθμό τους βαθμολογητές, ώστε να μην θεωρήσετε κατόπιν ότι αδικηθήκατε.

Αφού πάρετε στα χέρια σας τα θέματα, διαβάστε προσεκτικά τις ερωτήσεις. Μην βιαστείτε να ξεκινήσετε το γράψιμο. Δείτε, πρώτα, ποια από αυτά γνωρίζετε καλύτερα, ενώ αφήστε τα πιο δύσκολα για το τέλος. Να θυμάστε ότι οι τελευταίες σελίδες της κόλλας σας χρησιμεύουν ως «πρόχειρο», όπου μπορείτε να κρατήσετε σημειώσεις. Το κυρίαρχο στοιχείο, σαφώς, είναι η ορθότητα και η σαφήνεια των απαντήσεων σας.

Παράλληλα, ο χρόνος που πρέπει να αφιερώσετε κατά μέσον όρο σε κάθε θέμα είναι περίπου 45 λεπτά. Ο χρυσός κανόνας είναι να μην επιμείνει ο υποψήφιος για μεγάλο χρονικό διάστημα σε κάποιο θέμα που φαίνεται ότι δεν μπορεί άμεσα να λύσει.

Τι έπεσε στη Νεοελληνική Γλώσσα - Για την Πολιτιστική Κληρονομιά το θέμα

Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι ορίζονται δύο βαθμολογητές, που είναι καθηγητές από άλλα σχολεία, ενώ αν υπάρξει μεγάλη απόκλιση στην βαθμολογία, τότε, το γραπτό σας θα περάσει και από τρίτο βαθμολογητή και θα ισχύσει η τελευταία βαθμολογία. Καθηγητές που χρόνια ασχολούνται με τη βαθμολόγηση των γραπτών, τονίζουν ότι πέρα από τις βασικές αρχές ρόλο παίζει και η καλή εμφάνιση ενός γραπτού, γιατί τους βοηθά να το διορθώσουν ευκολότερα.

Οι εκπαιδευτικοί βαθμολογούν σύμφωνα με τις οδηγίες που έχουν και προσέχουν πάντα να μην αδικήσουν τα παιδιά, όως η άρτια αρχιτεκτονική του γραπτού (τάξη, αισθητική, ευανάγνωστα γράμματα), προϊδεάζουν θετικά τον βαθμολογητή.

Το προηγούμενο βράδυ, πρέπει να σταματήσετε το διάβασμα από νωρίς, και να συμπληρώσετε τουλάχιστον οχτώ ώρες ύπνου. Μην προσπαθήσετε την τελευταία στιγμή διαβάσετε καινούργια πράγματα, για να μην ξεχάσετε και αυτά που, ήδη, γνωρίζετε καλά.

Οπωσδήποτε, θα πρέπει να αποφύγετε τα εξής συνήθη λάθη, τα οποία πολλές φορές οφείλονται σε υπερβολική σιγουριά: Λάθη εκφραστικά ή διατύπωσης. Λάθη από κατανόηση ή παρεξήγηση του ζητουμένου (σύγχυση εννοιών ή σχέση εννοιών, σύγχυση συνθηκών στην Ιστορία, φιλοσοφικών θεωριών κλπ). Λάθη προσήμων στις ασκήσεις των Μαθηματικών και της Φυσικής. Λάθη στις χημικές αντιδράσεις του μαθήματος της Χημείας.

Οι μαθητές πρέπει να έχουν μαζί τους:
- Το δελτίο του εξεταζόμενου
- Την αστυνομική του ταυτότητα ή διαβατήριο
- Δυο στυλό διαρκείας (μπλε ή μαύρο), μολύβι, γομολάστιχα, γεωμετρικά όργανα, μολύβι, γομολάστιχα.
- Όποιος επιθυμεί μπορεί να έχει μαζί του ένα μπουκαλάκι νερό ή αναψυκτικό
- Στα εξεταστικά κέντρα θα υπάρχουν ειδικά μηχανήματα-«κόφτες» για τα κινητά. Αν εντοπιστεί μαθητής με κινητό τηλέφωνο, ακόμη και απενεργοποιημένο, το πιθανότερο είναι να μηδενιστεί το γραπτό του.
- Δεν επιτρέπεται η χρήση υπολογιστικών μηχανών και διορθωτικού (blanco).

Διαβάστε εδώ όσα πρέπει να γνωρίζετε για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις 2015

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2015 ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ (ΓΕΛ) ΚΑΙ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΕΠΑΛ(ΟΜΑΔΑ Β΄) ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

ΤΕΤΑΡΤΗ 20-05-2015 ΒΙΟΛΟΓΙΑ, ΦΥΣΙΚΗ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ, ΙΣΤΟΡΙΑ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22-05-2015 ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ, ΒΙΟΛΟΓΙΑ, ΧΗΜΕΙΑ – ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΔΕΥΤΕΡΑ 25-05-2015 ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
ΤΕΤΑΡΤΗ 27-05-2015 ΛΑΤΙΝΙΚΑ, ΧΗΜΕΙΑ, ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ, ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 29-05-2015 ΙΣΤΟΡΙΑ, ΦΥΣΙΚΗ
ΤΡΙΤΗ 02-06-2015 ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 2015 ΓΙΑ ΓΕΛ & ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΕΣ Α' & Β')
ΤΕΤΑΡΤΗ 17-06-2015 ΑΓΓΛΙΚΑ
ΠΕΜΠΤΗ 18-06-2015 ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 19-06-2015 ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΣΑΒΒΑΤΟ 20-06-2015 ΓΑΛΛΙΚΑ, ΙΣΠΑΝΙΚΑ
ΔΕΥΤΕΡΑ 22-06-2015 ΑΡΜΟΝΙΑ
ΤΡΙΤΗ 23-06-2015 ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ
ΤΕΤΑΡΤΗ 24-06-2015 ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ, ΙΤΑΛΙΚΑ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2015 ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Α') ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β')
ΤΡΙΤΗ 19-5-2015 ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΠΕΜΠΤΗ 21-5-2015 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ι
ΤΕΤΑΡΤΗ 3-6-2015 ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ, ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ, ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΙΙ, ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΝΑΤΟΜΙΑΣ-ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΙΙ, ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΙΙ
ΠΕΜΠΤΗ 4-6-2015 ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΙΙ, ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ, ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ, ΑΝΘΟΚΗΠΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ, ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 5-6-2015 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΘΕΡΜΑΝΣΕΩΝ, ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ, ΑΓΩΓΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ, ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΑΘΟΛΟΓΙΑΣ, ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ
ΣΑΒΒΑΤΟ 6-6-2015 ΝΑΥΣΙΠΛΟΪΑ ΙΙ, ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ ΙΙ, ΦΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΑΡΧΕΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ, ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΙΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ-ΑΙΜΟΔΟΣΙΑΣ
ΔΕΥΤΕΡΑ 8-6-2015 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ, ΜΗΧΑΝΕΣ ΠΛΟΙΟΥ Ι, ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΠΙΟΥ
ΤΡΙΤΗ 9-6-2015 ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ, ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΨΥΞΗΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ ΙΙ, ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΦΟΡΤΙΩΝ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2015 ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Α') ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β')
ΤΡΙΤΗ 9-6-2015 ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΕΝΙΚΗΣ
ΤΕΤΑΡΤΗ 10-6-2015 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ, ΒΙΟΛΟΓΙΑ, ΦΥΣΙΚΗ, ΙΣΤΟΡΙΑ
ΠΕΜΠΤΗ 11-6-2015 ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ, ΒΙΟΛΟΓΙΑ, ΧΗΜΕΙΑ - ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12-6-2015 ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
ΣΑΒΒΑΤΟ 13-6-2015 ΛΑΤΙΝΙΚΑ, ΧΗΜΕΙΑ, ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ, ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΔΕΥΤΕΡΑ 15-6-2015 ΙΣΤΟΡΙΑ, ΦΥΣΙΚΗ
ΤΡΙΤΗ 16-6-2015 ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου