Την πρωτοχρονιάτικη πίτα έκοψε ο Σύλλογος Βολισσιανών Αττικής σε συνδυασμό με ΓΣ, που περιελάμβανε και αρχαιρεσίες για την ανάδειξη νέας διοίκησης.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 9 Φεβρουαρίου, σε αίθουσα του ξενοδοχείου Metropolitan (πρώην Χανδρής).
Προηγήθηκε απολογισμός της απερχομένης διοίκησης από τον πρόεδρο Μιχάλη Οικονόμου και οικονομικός απολογισμός από τον ταμία Γιάννη Πλουμή.
Τα μέλη που απαρτίζουν τη νέα διοίκηση και τα οποία αναδείχθηκαν δια βοής, είναι...
Στέλιος Αγιασμάτης, Στέλλα Αθανασούλα, Βασίλης Αναγνώστου, Νίκος Ζαρταλούδης, Σοφία Ζαρταλούδη, Στέλιος Μουτάφης, Άκης Μπελέγρης, Μιχάλης Οικονόμου, Τζένη Πλακίτση, Γιάννης Πλουμής, Ανδρέας Τσελίκας.
Το φλουρί της πίτας έπεσε στην Άρτεμις Νιάρχου στην οποία δόθηκε ένα ασημένιο μπρελόκ που φέρει τη χρονολογία 2014, προσφορά της Ευγενίας Φερούση.
Παρέστησαν οι πρόεδροι, της Ομοσπονδίας Χιακών Σωματείων Αττικής Αργύρης Κοκκινάκης, του Κουγιουλείου Ιδρύματος Δημήτρης Κουρούπης και του Μαρινείου Ιδρύματος Μιχάλης Μάγκος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου