Τα κριτήρια αγοράς καινούργιου οχήματος
Κάθε χρόνο κάποιο χαρακτηριστικό έρχεται και προστίθεται για να μείνει στη λίστα των απαραιτήτων. Εσείς αγοράζοντας αυτοκίνητο το 2013, ποια είναι τα στοιχεία που θα προσέξετε απαραίτητα να έχει το νέο σας αυτοκίνητο;
Μπορεί μέσα σε ένα χρόνο η αλλαγή να μην ήταν μεγάλη, όμως...
θα είναι σημαντική σε σχέση με το αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσετε μέσα στο 2013.
Πέραν λοιπόν του «ποια μάρκα μου αρέσει», «ποιος έχει το όμορφο ντιζάιν» και «ποιο καίει λιγότερα», για το 2013 θα κάνετε μία λίστα που να περιλαμβάνει τα χαρακτηριστικά αυτά που πρέπει να έχει ένα αυτοκίνητο οπωσδήποτε. Για να δούμε μερικά.
Στην μία πλευρά είναι τα στοιχεία αυτά που έχουν να κάνουν με το αυτοκίνητο αυτό καθαυτό. Το σημαντικότερο για το 2013 θα πρέπει να είναι η κατανάλωση. Βενζίνη ή ντίζελ, η κατανάλωση είναι σήμερα το νούμερο ένα χαρακτηριστικό που απασχολεί, αφού με βάση αυτή θα γίνει ο προϋπολογισμός της αγοράς. Καίει, πόσο, πότε; Θα κινείται στην πόλη; Πόσο καίει στην πόλη; Θα κάνει ταξίδια; Μήπως αξίζει τη διαφορά του ντίζελ; Μήπως η τιμή των καυσίμων παίξει κι αυτή το ρόλο της.
Μετά την κατανάλωση θα πρέπει να υπάρχει και ένα χαρακτηριστικό επίδοσης. Πόσα άλογα φτάνουν το 2013; Πριν έξι χρόνια ένα μικρομεσαίο κάλπαζε με ιπποδυνάμεις 140 και πλέον ίππων. Με το αζημίωτο φυσικά. Σήμερα; 110 άλογα από 1,6 ντίζελ φτάνουν; Ή μήπως θέλετε τα πιο δυνατά μοτέρ με 130 ίππους; Μήπως 1,8 λίτρα ή όχι; Τι λέτε;
Από τεχνολογία; Τα ESP και τα λοιπά στοιχεία έχουν περάσει άλλες χρονιές στα απαραίτητα. Φέτος; Το Start/Stop που σβήνει τον κινητήρα στο φανάρι; Μήπως λόγω χαμηλής κατανάλωσης πρέπει να είναι και αυτό στα απαραίτητα; Τα λάστιχα χαμηλής τριβής; Κάθε άλλο στοιχείο εξοπλισμού που ρίχνει την κατανάλωση; Κλειστά τάσια ή ζάντες; Ποια άλλη τεχνολογία θέλετε οπωσδήποτε στο αυτοκίνητο του 2013; Αυτόματο κιβώτιο; Ήρθε η ώρα του για τα απαραίτητα;
Εξοπλισμό; Είναι οι ηλεκτρικές ευκολίες όσο σημαντικές ήταν κάποτε ή αξίζει να θυσιαστούν στο βωμό της τιμής αγοράς; Γυάλινες οροφές, δερμάτινα καθίσματα, μεγάλοι τροχοί (και άρα πανάκριβα λάστιχα); Πως θα «κουρέψετε» το αυτοκίνητο του 2013 για να είναι ικανοποιητικό αλλά και φτηνό;
Στην άλλη πλευρά τώρα είναι τα στοιχεία εκείνα που έχουν να κάνουν με το κόστος. Εφόσον ζούμε σε μια εποχή που οι χαμηλές δαπάνες εκτός από ανάγκη είναι (επιτέλους) και έξυπνη κίνηση, το αυτοκίνητο του 2013 πρέπει να έχει τιμή που σκοτώνει. Προσφορά ή απόσυρση ή και τα δύο, την καλύτερη ανταλλαγή με το μεταχειρισμένο σας, και ένα σωρό δώρα που θα το φέρουν εντός προϋπολογισμού. Και εδώ θα γίνει σφαγή, γιατί αυτό το στοιχείο, όσο σημαντικά και αν είναι τα υπόλοιπα, θα κρίνει το αν το αυτοκίνητο του 2013 θα γίνει δικό σας. Άρα η τιμή είναι το νούμερο ένα. Μετά;
Το κόστος χρήσης. Την κατανάλωση την είπαμε, άρα μένουν τα τέλη. Πρέπει πλέον το 2013 το αυτοκίνητο να έχει μηδενικά τέλη ή ακόμη το «παζαρεύουμε» για χάρη άλλων χαρακτηριστικών; Κατόπιν είναι τα διαστήματα σέρβις και το κόστος τους. Τα έχετε ρωτήσει αυτά πριν αγοράσετε αυτοκίνητο; Μήπως πρέπει να συγκρίνετε και με βάση αυτά;
Και τέλος η εγγύηση. Αν δεν είναι σήμερα η εγγύηση η καλύτερη προίκα ενός αυτοκίνητου τότε πότε θα είναι. Το 2013 θέλετε εγγύηση συνολική και πολυετή. Άλλα στοιχεία που πρέπει να είναι στα «οπωσδήποτε»; Ποια είναι η δική σας λίστα; Τι λέτε;
Πηγή: autotriti.gr
Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!
Ετικέτες
Χίος
(4255)
Βολισσός
(192)
ΟΧΣΑ
(141)
Οινούσσες
(131)
Βροντάδος
(84)
Πυργί
(80)
Μεστά
(54)
Κάμπος
(39)
Χαλκειός
(36)
Αρμόλια
(32)
Καλλιμασιά
(29)
Καλαμωτή
(24)
Ποταμιά
(20)
Λεπτόποδα
(19)
Κουρούνια
(18)
Πισπιλούντα
(18)
Κέραμος
(17)
Θυμιανά
(16)
Χάλανδρα
(15)
Καρυές
(13)
Λαγκάδα
(13)
Καμπιά
(12)
Νένητα
(12)
Δαφνώνας
(11)
Βίκι
(9)
Νεοχώρι
(8)
Πιραμά
(7)
Ελευσίνα
(5)
Κηφισιά
(4)
Γρου
(2)
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου