Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου 2018

Υπόθεση Novartis - Βενιζέλος: Εμπλέκουν το όνομά μου για πολιτικό αντιπερισπασμό

Υπόθεση Novartis - Βενιζέλος: Εμπλέκουν το όνομά μου για πολιτικό αντιπερισπασμόΜε έντονο τρόπο αντέδρασε σήμερα το βράδυ της Δευτέρας (5/2) ο Ευάγγελος Βενιζέλος στις αναφορές ότι το όνομά του περιέχεται στην δικογραφία της φαρμακευτικής εταιρείας Novartis.

«Eπειδή μόνος μου γνώμονας ήταν και είναι πάντα το δημόσιο συμφέρον, δεν θα αφήσω αναπάντητη τη βάρβαρη προσβολή των θεσμών του κράτους δικαίου που συντελέσθηκε από την...
κυβέρνηση, σε συνεργασία δυστυχώς με δικαστικούς λειτουργούς, προκειμένου να διαμορφωθεί ένα σκηνικό φτηνού πολιτικού αντιπερισπασμού», υπογράμμισε ο κ. Βενιζέλος.

Ο ίδιος επεσήμανε πως «όσες φορές έκαναν το λάθος να μου επιτεθούν με συκοφαντίες μετάνιωσαν γιατί προσέκρουσαν στον τοίχο της αλήθειας. Τώρα βλέπω να αναφέρουν και το όνομα μου στην “υπόθεση Novartis” κατά τρόπο παντελώς ασυνάρτητο, μάλλον από συνήθεια».

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου