Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πολιτικό μήνυμα

Πολιτικό μήνυμα

Τρίτη, 14 Ιουνίου 2016

Πίεση: Τι να προσέχετε τις ημέρες που έχει υψηλές θερμοκρασίες

kaysonas-5Η θερμοκρασία του περιβάλλοντος επηρεάζει άμεσα την αρτηριακή πίεση σε όλους τους ανθρώπους.

Γι’ αυτό και εκείνοι που έχουν προβλήματα με την πίεση του αίματος, είτε έχουν υπέρταση, είτε υπόταση, πρέπει να γνωρίζουν τι ισχύει σε κάθε περίπτωση και ειδικά αυτές τις μέρες που ο υδράργυρος είναι στο κόκκινο.

Οι υψηλές θερμοκρασίες το καλοκαίρι και οι...
χαμηλές τον χειμώνα επηρεάζουν την αρτηριακή πίεση με διάφορους τρόπους. Το να γνωρίζετε το πώς επιδράει η αλλαγή της θερμοκρασίας στην πίεσης του αίματος είναι ζωτικής σημασίας, ειδικά αν έχετε προβλήματα υπέρτασης ή άλλα προβλήματα που σχετίζονται με την πίεση του αίματος.

Στένωση των αιμοφόρων αγγείων
Η πίεση του αίματος αυξάνεται τον χειμώνα και μειώνεται το καλοκαίρι στους περισσότερους ανθρώπους. Η διάμετρος των αιμοφόρων αγγείων μειώνεται στις χαμηλές θερμοκρασίες, υποχρεώνοντας την καρδιά να εργαστεί σκληρότερα για να προωθήσει το αίμα μέσω των φλεβών και των αρτηριών.

Τόσο η συστολική (αρτηριακή πίεση όταν η καρδιά συστέλλεται) όσο και η διαστολική (ένδειξη της πίεσης του αίματος, ενώ η καρδιά είναι σε κατάσταση ηρεμίας) πίεση παρουσιάζουν αύξηση σε ψυχρότερες καιρικές συνθήκες.

Συμπαθητικό νευρικό σύστημα
Ο κρύος καιρός μπορεί να ενεργοποιήσει το συμπαθητικό νευρικό σύστημα, το οποίο ελέγχει το πώς το σώμα αντιδρά στο στρες, σύμφωνα με γαλλική έρευνα που δημοσιεύτηκε το 2009 στο επιστημονικό περιοδικό “Archives of Internal Medicine”. Οι χαμηλότερες θερμοκρασίες προκαλούν στρες στο σώμα, το οποίο μπαίνει σε κατάσταση “συναγερμού”.

Το σώμα αντιδρά με μία ποικιλία συμπτωμάτων, όπως η διαστολή της κόρης, η αυξημένη εφίδρωση, ο αυξημένος καρδιακός ρυθμός και η αυξημένη αρτηριακή πίεση.

Αφυδάτωση
Οι υψηλές θερμοκρασίες μπορεί να προκαλέσουν πτώση της αρτηριακής πίεσης, αλλά σε κάποιες περιπτώσει μπορεί να επιφέρουν και το αντίθετο αποτέλεσμα. Η απώλεια νερού μέσω της αυξημένης εφίδρωσης επιδράει στο σώμα με διάφορους τρόπους, όπως ο μειωμένος όγκος αίματος, η χαμηλή αρτηριακή πίεση και η απότομες αλλαγές στον καρδιακό ρυθμό.

Για την καταπολέμηση της αφυδάτωσης, φροντίστε να καταναλώνετε επαρκείς ποσότητες νερού κατά τη διάρκεια της άσκησης ή οποιασδήποτε δραστηριότητας κατά τη διάρκεια της οποίας ιδρώνετε πολύ.

Πηγή: livestrong.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου