Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

Η εκτός γάμου κόρη εφοπλιστή στην Tatiana Live: “Νιώθω πικρία που δεν μπορώ να δω τον πατέρα μου"

Η εκτός γάμου κόρη εφοπλιστή στην Tatiana Live: “Νιώθω πικρία που δεν μπορώ να δω τον πατέρα μου Η 25χρονη εκτός γάμου κόρη του εφοπλιστή Νικόλα Φράγκου βρέθηκε σήμερα στην εκπομπή Tatiana Live και μίλησε για τα συναισθήματά της, ενώ εξέφρασε και την πικρία της.

Πλέον, έχει καταφέρει να αποδεχτεί το γεγονός ότι είναι ένα παιδί εκτός γάμου. Ωστόσο, το παράπονό της είναι ότι δεν μπορεί να δει τον πατέρα της.

“Ο πατέρας μου με αναγνώρισε στα...
έξι”, περιγράφει η Κατερίνα στην Τατιάνα Στεφανίδου.

Η ίδια εξηγεί όμως πως έλαβε πολλή αγάπη και ήταν δίπλα της σε ότι έκανε. Η επαφή τους ήταν συχνή και ο πατέρας της, όπως περιγράφει, την είχε σαν βασίλισσα. “Τα Σαββατοκύριακα τα περνούσα με τον πατέρα μου”, αναφέρει.
Μίλησε όμως και για άλλα τρία παιδιά όμως του γνωστού εφοπλιστή. “Τα αδέλφια μου τα συνάντησα σε μεγάλη ηλικία στο γραφείο του πατέρα μου”, εκμυστηρεύεται.

Το μόνο που θέλει τώρα η Κατερίνα είναι να πάει στο σπίτι να δει τον πατέρα της καθώς κάποιοι της το απαγόρευσαν.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου