Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 28 Μαΐου 2016

Πώς διώχνω κάμπιες, μελίγκρα και μυρμήγκια;

Στο μποστάνι μου δεν χρησιμοποιώ φάρμακα και προσπαθώ να παράγω βιολογικά προϊόντα.

Το περσινό καλοκαίρι τα λάχανα είχαν παρουσιάσει πράσινο σκουλήκι και τα ψέκασα με βάκιλο (προϊόν που με διαπίστευσαν ότι είναι βιολογικό).

Έκτοτε προσπαθώ να σκοτώνω τα σκουλήκια και τις κίτρινες...
χνουδωτές κάμπιες με τα χέρια μου ελέγχοντας καθημερινά τα φύλλα τους. Τον τελευταίο καιρό εμφανίστηκε μια άσπρη ψείρα δίχως φτερά, η οποία πηγαίνει και χώνεται μέσα στη νεοσχηματισμένη μπάλα από τα λάχανα και δεν τα αφήνει να αναπτυχθούν. Έχω σκοτώσει πάρα πολλές με τα χέρια μου αλλά δυστυχώς μετά από λίγο επανεμφανίζονται. Πώς μπορώ να την απομακρύνω;

Η ενασχόληση με τον λαχανόκηπο είναι μια ξεχωριστή εμπειρία που θα σου δώσει ακόμη περισσότερες χαρές και παραγωγές στο μέλλον. Έχω να σου πω τα παρακάτω:

1. Η πράσινη κάμπια (σκουλήκι) προσβάλλει τα "λαχανοειδή", όπως λες και εσύ. Επειδή να τις σκοτώνεις με τα χέρια σου είναι δύσκολο, να ξέρεις ότι ο βάκιλος είναι πραγματικά βιολογικό σκεύασμα. Υπάρχει και σε μορφή σκόνης που είναι για σκόνισμα πάνω στα φύλλα. Ίσως σου φανεί πιο απλό.

2. Εναλλακτικά διέλυσε 1 κουταλιά σούπας τριμμένο πράσινο σαπούνι και μια κουταλιά οινόπνευμα σε ένα λίτρο νερό. Ψέκασε κάθε τρεις μέρες τα φυτά σου.

3. Για τη λευκή ψείρα (υποθέτω μελίγκρα) χρησιμοποίησε το ίδιο σκεύασμα. Περιμένω νέα σου και αποτελέσματα.

Ερώτηση 2η

Μια λύση για τα μυρμήγκια; Έχω διαβάσει διάφορα, όπως αλάτι (βλαβερό), κανέλα και μπέικιν. Δουλεύουν; Σε τι ποσότητες και σε ποια ακριβώς συχνότητα γίνεται η εφαρμογή τους; Στο παρελθόν είχα φτιάξει ένα υλικό με καυτερές πιπεριές για άλλη εφαρμογή (ζιζάνια στη ρόκα) που έκαψε τα φυτά. Παρακαλώ εφαρμοσμένες λύσεις γιατί το internet βρίθει ανακριβειών.

Πηγή: bostanistas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου