Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2014

Η πρώτη παρουσία της Δημ. Συμβούλου Χαϊδαρίου Ειρήνης Λυμπουσάκη (VIDEO)

Η πρώτη παρουσία της Ειρήνης Λυμπουσάκη της νέας Δημοτικής Συμβούλου με την παράταξη ''Πάμε να Ενώσουμε το Χαϊδάρι'', στη συνεδρίαση τις 22/12/2014.

Η κ. Λυμπουσάκη με την πρώτη της τοποθέτηση έβαλε ψηλά τον πήχη, δείχνοντας τη διάθεση να δουλέψει σκληρά για να κάνει καλύτερο το μέλλον των δημοτών του Χαϊδαρίου, όσον αφορά την καθημερινότητά τους, ενω από καρδιάς έδωσε μια υπόσχεση ουσίας "να είμαι σταθερά και αταλάντευτα δίπλα στον κάθε συμπολίτη μου".

Ακολουθεί παρακάτω ο χαιρετισμός σε  βίντεο και σε μορφή κειμένου...




Κύριε Δήμαρχε ,
Κύριε Πρόεδρε του δημοτικού συμβουλίου ,
Αγαπητοί συνάδελφοι ,

Αισθάνομαι ξεχωριστή τιμή που βρίσκομαι απόψε ανάμεσά σας, ως μέλος του συλλογικού αυτού δημοτικού οργάνου.

Ταυτόχρονα νοιώθω μεγάλη ευθύνη, γιατί αναλαμβάνω το καθήκον, τουλάχιστον στο μερίδιο που μου αναλογεί, να προσφέρω ότι καλύτερο μπορώ στους συμπολίτες μας, την τοπική μας κοινωνία, στον Δήμο, στην ίδια την πόλη μας.

Πιστεύω στον θεσμό της τοπικής Αυτοδιοίκησης, γιατί είναι εκείνος που βρίσκεται πιο κοντά στον Πολίτη και τα προβλήματά του και υπό αυτή την έννοια καλούμαστε όλοι μαζί, με πνεύμα ενότητας και συνεργασίας, να κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να τα λύσουμε ή έστω να τα αμβλύνουμε.

Με δεδομένο τα σοβαρά, οικονομικά πρωτίστως, αλλά και θεσμικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η Αυτοδιοίκηση αλλά και η κάθε τοπική κοινωνία ξεχωριστά και συνολικά η Ελληνική κοινωνία, θεωρώ ότι πρώτης προτεραιότητας ζήτημα αναδεικνύονται οι δράσεις κοινωνικής πολιτικής.

Πιστεύω ότι πάνω σε αυτόν τον τομέα και με τον πλέον έμπρακτο τρόπο πρέπει να δείξουμε το ενδιαφέρον μας.

Να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε δράσεις, πρωτοβουλίες και παρεμβάσεις κοινωνικής αλληλεγγύης, με κεντρική αναφορά τον οικονομικά αδύναμο συμπολίτη μας.

Όλοι μαζί μπορούμε να καταφέρουμε πολλά και να είμαστε αληθινά χρήσιμοι στην τοπική μας κοινωνία.

Αυτή είναι η δική μου επιδίωξη. Να είμαι χρήσιμη στην πόλη μου και τους ανθρώπους της.
Με την ευκαιρία αυτής της πρώτης δημόσιας τοποθέτησής μου, θέλω να ευχαριστήσω τους συμπολίτες μου που με προτίμησαν με την ψήφο τους, να ευχαριστήσω τον επικεφαλής της δημοτικής μας παράταξης, τον φίλο Ανδρέα Μποζίκα που δώσαμε μαζί και με όλες και όλους τους συνυποψήφιους μου την εκλογική μάχη.

Να ευχαριστήσω τις φίλες και φίλους που με στήριξαν και φυσικά την οικογένειά μου, τα παιδιά μου και τον σύζυγο μου που ήταν δίπλα μου σε αυτόν τον νέο βηματισμό για μένα.

Μια υπόσχεση μπορώ να δώσω: 

Να είμαι σταθερά και αταλάντευτα δίπλα στον κάθε συμπολίτη μου.

Να μεταφέρω τα προβλήματα, τις σκέψεις και τα αιτήματά τους μέσα στο δημοτικό συμβούλιο και να συμμετέχω ενεργά μαζί τους, μέσα στην ίδια την κοινωνία, για να δημιουργούμε καθημερινά εκείνες τις απαραίτητες προϋποθέσεις για την ποιοτική αναβάθμιση του Χαϊδαρίου.

Σας ευχαριστώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου