Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2014

Ορκίστηκε δημοτική σύμβουλος Χαϊδαρίου η Πυργούσενα Ειρήνη Λυμπουσάκη

Ενώπιον του δημάρχου Χαϊδαρίου ορκίστηκε την Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου το μεσημέρι η Ειρήνη Γεωργιάδη - Λυμπουσάκη ως δημοτικός σύμβουλος. 
Η κ. Λυμπουσάκη στις πρόσφατες δημοτικές εκλογές, είχε εκλεγεί πρώτη επιλαχούσα της παράταξης της μείζονος μειοψηφίας και κλήθηκε να ορκιστεί μετά το κενό που δημιουργήθηκε από την παραίτηση του Τάσου Χαλκιά. 
Στο γραφείο δημάρχου έδωσε τον παρακάτω θρησκευτικό όρκο:...
«Ορκίζομαι να είμαι πιστή στην πατρίδα, να υπακούω στο Σύνταγμα και τους νόμους και να εκπληρώνω τίμια και ευσυνείδητα τα καθήκοντα μου». Αμέσως μετά υπέγραψε το πρακτικό της ορκωμοσίας της.
Ο δήμαρχος Μιχάλης Σελέκος την συνεχάρη για την εκλογή της και της ευχήθηκε καλή θητεία. Στην τελετή ορκωμοσίας παραβρέθηκαν ο επικεφαλής του συνδυασμού "Πάμε να ενώσουμε το Χαϊδάρι", Ανδρέας Μποζίκας, μέλη της παράταξης, ο σύζυγός της επιχειρηματίας Κώστας Λυμπουσάκης και τα τρία τους παιδιά Μαρία, Κυριακή και Γιάννης. 
Τα χαμόγελα κυριαρχούσαν, τα πειράγματα έδιναν και έπαιρναν και ο δήμαρχος παρατήρησε πως πλέον το νησί της Χίου θα έχει δύο έδρες στο Δημοτικό Συμβούλιο: Βασίλης Παντελάρος και πλέον Ειρήνη Λυμπουσάκη.
"Θα προσπαθήσω να φανώ αντάξια της εμπιστοσύνης"
Εξερχόμενη από το γραφείο δημάρχου η κ. Λυμπουσάκη έκανε την παρακάτω δήλωση: 
«Είμαι πολύ συγκινημένη για την εκλογή μου και έχω πολύ έντονο το αίσθημα της ευθύνης για τη θέση που αναλαμβάνω, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Θέλω να βοηθήσω την πόλη μου, αγαπώ το Χαϊδάρι και τους συνδημότες μας και θα κάνω ό,τι είναι δυνατό και όσο επιτρέπει η θέση μου για το καλό όλων μας. 
Ευχαριστώ τον κόσμο που με τίμησε με την ψήφο του και θα προσπαθήσω να φανώ αντάξια της εμπιστοσύνης που μου έδειξε». 



Πρώτη φορά στον πολιτικό στίβο

Σημειώνουμε πως η κ. Λυμπουσάκη εμφανίστηκε για πρώτη φορά στον πολιτικό στίβο του Χαϊδαρίου, θέτοντας υποψηφιότητα τον περασμένο Μάιο στις δημοτικές εκλογές. Εντούτοις κατέλαβε την τρίτη θέση σε σταυρούς προτίμησης στην παράταξή της. 
Γεννήθηκε στη Νυρεμβέργη της Γερμανίας από γονείς μετανάστες. Είναι γραμματέας του Συλλόγου Πυργουσών Αττικής και έχει αναπτύξει εθελοντική κοινωνική δράση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου