Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

Τι πρέπει να γνωρίζετε για την έκδοση φοιτητικής ταυτότητας

Τι πρέπει να γνωρίζετε για την έκδοση φοιτητικής ταυτότηταςΜέχρι 31 Οκτωβρίου μειωμένο εισιτήριο με την ταυτότητα και αίτηση εγγραφής

Μέχρι τις 31 Οκτωβρίου μπορούν οι πρωτοετείς φοιτητές να κάνουν χρήση μειωμένου κομίστρου στις αστικές και υπεραστικές οδικές και σιδηροδρομικές συγκοινωνίες με την επίδειξη της Βεβαίωσης εγγραφής τους και της Αστυνομικής τους Ταυτότητας σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Αν δεν δοθεί παράταση στην πιο πάνω απόφαση οι φοιτητές θα πρέπει από την...
1η Νοεμβρίου να επιδεικνύουν το πάσο τους το οποίο και μπορούν να το αποκτήσουν ηλεκτρονικά.

Στην ηλεκτρονική πλατφόρμα κατάθεσης των αιτήσεων υπάρχουν αναλυτικές πληροφορίες για τους δικαιούχους της φοιτητικής ταυτότητας καθώς και ερωτήσεις και απαντήσεις για την όλη διαδικασία που παρατίθενται ακολούθως.

Οι φοιτητές μπορούν να υποβάλλουν την ηλεκτρονική αίτηση για απόκτηση ακαδημαϊκής ταυτότητας καθ'όλη τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους. Η ακαδημαϊκή ταυτότητα θα βρίσκεται στο σημείο παράδοσης εντός πέντε εργάσιμων ημερών από την έγκριση της αίτησης του φοιτητή από τη Γραμματεία του οικείου Τμήματος.

Η ακαδημαϊκή ταυτότητα θα παραμένει στο σημείο παράδοσης για δύο μήνες από την ημέρα της εκτύπωσής της και τη σχετική ειδοποίηση προς το φοιτητή. Σε περίπτωση που ο δικαιούχος δεν προσέλθει για την παραλαβή της ταυτότητας εντός των δύο μηνών, η αίτησή του θα θεωρείται άκυρη. Εάν ο φοιτητής επιθυμεί να παραλάβει την ακαδημαϊκή ταυτότητα μετά το πέρας των δύο μηνών, τότε υποβάλλει νέα αίτηση και ακολουθείται η διαδικασία από την αρχή.
  1. Ποιά διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω για να αποκτήσω την Ακαδημαϊκή μου Ταυτότητα;
  2. Ποια είναι η χρονική περίοδος υποβολής των αιτήσεων για απόκτηση της Ακαδημαϊκής Ταυτότητας;
  3. Ποιοί φοιτητές δικαιούνται να υποβάλλουν αίτηση για απόκτηση Ακαδημαϊκής Ταυτότητας;
  4. Υπάρχει ηλικιακό όριο στο δικαίωμα απόκτησης Ακαδημαϊκής Ταύτότητας;
  5. Είμαι φοιτητής πρώτου κύκλου σπουδών, πώς θα εισέλθω στο σύστημα;
  6. Είμαι φοιτητής δεύτερου/τρίτου κύκλου σπουδών, τί κωδικό πρόσβασης να επιλέξω;
  7. Τι μπορώ να κάνω σε περίπτωση που χάσω τους κωδικούς μου / αντιμετωπίζω πρόβλημα με την είσοδό μου στην εφαρμογή ως φοιτητής πρώτου κύκλου σπουδών;
  8. Είμαι φοιτητής δεύτερου/τρίτου κύκλου σπουδών και δεν έχω λάβει το sms για την πιστοποίηση του λογαριασμού μου. Τι μπορώ να κάνω;
  9. Είμαι φοιτητής δεύτερου/τρίτου κύκλου σπουδών και δε θυμάμαι το όνομα χρήστη που δήλωσα. Τι να κάνω;
  10. Είμαι φοιτητής δεύτερου/τρίτου κύκλου σπουδών και δε θυμάμαι τον κωδικό πρόσβασης για να εισέλθω στο λογαριασμό μου. Πως μπορώ να τον ανακτήσω;
  11. Ποια διεύθυνση πρέπει να συμπληρώσω ως διεύθυνση μόνιμης κατοικίας μου;
  12. Σε τί περιορισμούς υπόκειται η φωτογραφία που θα ανεβάσω;
  13. Οριστικοποίησα την αίτησή μου αλλά έπειτα διαπίστωσα ότι περιέχει λάθη. Τι μπορώ να κάνω;
  14. Ολοκλήρωσα τη διαδικασία υποβολής ηλεκτρονικής αίτησης. Πότε θα παραλάβω την Ακαδημαϊκή Ταυτότητα;
  15. Από πού θα παραλάβω την Ακαδημαϊκή Ταυτότητα;
  16. Μπορεί να παραλάβει την Ακαδημαϊκή μου Ταυτότητα κάποιος άλλος εκτός από μένα;
  17. Για πόσο χρονικό διάστημα θα παραμένει η Ακαδημαϊκή Ταυτότητα στο σημείο παράδοσης μέτα την ημερομηνία εκδοσής της;
  18. Θα επιβαρυνθώ οικονομικά για την απόκτηση της Ακαδημαϊκής Ταυτότητας;
  19. Τί κάνω σε περίπτωση απώλειας/κλοπής της Ακαδημαϊκής Ταυτότητας;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου