Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 16 Απριλίου 2013

Λαμπάδα Κατερίνα Στανίση από τα jumbo



Η γνωστή τραγουδίστρια Κατερίνα Στανίση, είναι το πρόσωπο που θα ”ντύνει” τις φετινές πασχαλινές διαφημίσεις της εταιρίας Jumbo!

 Εκτός από το σποτάκι που πρόσφατα κυκλοφόρησε στα ραδιόφωνα, η λαϊκή τραγουδίστρια πρωταγωνιστεί και σε σποτ το οποίο προβάλλεται ήδη στη μικρή οθόνη!
Υποδύεται τη νονά, φορώντας μια κατακόκκινη τουαλέτα με ουρά και κρατώντας σακούλες της ομώνυμης εταιρίας, επισκέπτεται τα “βαφτιστήρια” της για να τους παραδώσει τα πασχαλινά τους δώρα!

Η διαφήμιση του Jumbo Πάσχα 2013 με την Κατερίνα Στανίση



Το τραγούδι της Κατερίνας Στανίση για τη διαφήμιση Jumbo Πάσχα 2013


Διαφήμιση παρωδία εμπνευσμένη από την καμπάνια των Jumbo με τη Στανίση

1 σχόλιο:

  1. ΚΥΡΙΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΤΑΝΙΣΗ ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΤΟΥ 2ου ΕΠΑ.Λ ΝΟΜΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ ΚΑΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΠΩΣ ΕΙΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 3 ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΕΣ ΛΕΓΟΜΑΙ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ 16 ΧΡΟΝΩΝ , ΣΑΣ ΑΚΟΥΩ ΑΠΟ ΤΑ 7 ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΨΕΙ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΑΚΟΥΩ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΤΗΣΩ ΜΙΑ ΧΑΡΗ ΑΝ ΜΠΟΡΙΤΕ ΝΑ ΕΡΘΕΤΕ ΕΔΩ ΚΟΖΑΝΗ ΓΙΑ ΝΑΣ ΔΩ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ ΑΦΤΟΓΡΑΦΟ ΣΑΣ!!!!! ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΣΚΕΦΤΙΤΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή