Γράφει ο
Οδυσσέας Κοκκινάκης
Αντί τα εναέρια μέσα να πετάξουν με το πρώτο φως της ημέρας, το πρωί της Δευτέρας 20 Αυγούστου, οι πρώτες πτήσεις ελικοπτέρων, έγιναν στις 2 το μεσημέρι. Όπως τονίστηκε από τα χείλια του δημάρχου της Χίου Πολύδωρου Λαμπρινούδη, εικάζεται ότι αιτία δεν ήταν οι άνεμοι, αλλά η έλλειψη καυσίμου.
Μάλιστα, όπως είπε χαρακτηριστικά, και την Κυριακή 19 Αυγούστου, τα αεροπλάνα καθηλώθηκαν, ενώ ήταν...
ακόμα μέρα και μπορούν να πετάξουν, δηλαδή στις 7 το απόγευμα.
Καύσιμα, τους έφερε το Νήσος Χίος στις 11.30 το μεσημέρι, οπότε ξεκίνησαν τις πτήσεις στις 2 μ.μ., οπότε είχε χαθεί πολύτιμος χρόνος.
Πρόκειται για τραγικό λάθος από το συντονιστή της όλης επιχείρησης της κατάσβεσης.
Επίσης, όταν προτάθηκε να τους δοθούν καύσιμα από αυτά που ήταν διαθέσιμα στο αεροδρόμιο της Χίου, υπήρξε άρνηση και ενώ η Χίος καιγόταν για δεύτερο 24ώρο.
Οδυσσέας Κοκκινάκης
Αντί τα εναέρια μέσα να πετάξουν με το πρώτο φως της ημέρας, το πρωί της Δευτέρας 20 Αυγούστου, οι πρώτες πτήσεις ελικοπτέρων, έγιναν στις 2 το μεσημέρι. Όπως τονίστηκε από τα χείλια του δημάρχου της Χίου Πολύδωρου Λαμπρινούδη, εικάζεται ότι αιτία δεν ήταν οι άνεμοι, αλλά η έλλειψη καυσίμου.
Μάλιστα, όπως είπε χαρακτηριστικά, και την Κυριακή 19 Αυγούστου, τα αεροπλάνα καθηλώθηκαν, ενώ ήταν...
ακόμα μέρα και μπορούν να πετάξουν, δηλαδή στις 7 το απόγευμα.
Καύσιμα, τους έφερε το Νήσος Χίος στις 11.30 το μεσημέρι, οπότε ξεκίνησαν τις πτήσεις στις 2 μ.μ., οπότε είχε χαθεί πολύτιμος χρόνος.
Πρόκειται για τραγικό λάθος από το συντονιστή της όλης επιχείρησης της κατάσβεσης.
Επίσης, όταν προτάθηκε να τους δοθούν καύσιμα από αυτά που ήταν διαθέσιμα στο αεροδρόμιο της Χίου, υπήρξε άρνηση και ενώ η Χίος καιγόταν για δεύτερο 24ώρο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου