Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Αγγελική Πιτίδη-Τριανταφύλλου: Η Χιώτισσα υποψήφια στη Β' Αθηνών με τους Ανεξάρτητους Έλληνες δηλώνει: "Πιστεύω ότι δεν υπάρχει δεν μπορώ, αλλά δεν θέλω. Κι εγώ θέλω την Ελλάδα ελεύθερη!"

Υπήρχε κάποτε ένα μεγάλο δάσος, που χωριζόταν στα δύο από ένα μεγάλο ποτάμι. Στη μία πλευρά του δάσους έμεναν τα ζώα και στην άλλη ήταν μόνο φυτά και δένδρα. Μια μέρα έπιασε φωτιά στην πλευρά του δάσους που υπήρχαν μόνο δένδρα. Αλλά επειδή ήταν πολύ εύκολο να μεταδοθεί η φωτιά και στην άλλη πλευρά, τα ζώα μαζεύτηκαν, να δουν τι θα κάνουν να σβήσουν την φωτιά.

Μετά από πολλές κουβέντες, αποφάσισαν να στείλουν τον...
ελέφαντα, που με την προβοσκίδα του, θα μπορούσε να παίρνει νερό από το ποτάμι και να το πετάει απέναντι και να σβήσει τη φωτιά. Πράγματι πήγε ο ελέφαντας προσπάθησε αρκετά, αλλά επέστρεψε απογοητευμένος στον βασιλιά τους το λιοντάρι και του λέει:” Βασιλιά μου, προσπάθησα πολύ, αλλά το πρόβλημα είναι μεγάλο, δεν μπορώ να το αντιμετωπίσω μόνος μου, βρες άλλη λύση.” Άρχισαν πάλι οι συζητήσεις, οι προτάσεις και τελικά αποφάσισαν να στείλουν την λεοπάρδαλη, με τον μεγάλο λαιμό, σαν την καταλληλότερη να σβήσει τη φωτιά.

Προσπάθησε και η λεοπάρδαλης αλλά και αυτή επέστρεψε απογοητευμένη, ότι δεν μπορεί, δεν επαρκεί, για την επίλυση ενός τόσο μεγάλου προβλήματος. Άρχισαν πάλι τα συμβούλια και ξαφνικά βλέπουν ένα μικρό σπουργιτάκι να παίρνει λίγες σταγόνες νερό από το ποτάμι και να τις ρίχνει στη φωτιά. Περίεργοι ρώτησαν το σπουργιτάκι τι κάνει; Απαντάει, κάνω ότι μπορώ! Και συνέχισε να μεταφέρει σταγόνες. Και ξαφνικά, κάποιοι άγγελοι είδαν την προσπάθεια του σπουργίτι και συγκινήθηκαν πολύ και αποφάσισαν να το βοηθήσουν. Μάζεψαν λοιπόν κάμποσα σύννεφα πάνω από το δάσος, έπεσε μια γερή βροχή και η φωτιά έσβησε!

Νοιώθοντας την ανάγκη κάτι να κάνω κι εγώ για την Ελλάδα, αποφάσισα να συμμετέχω ως υποψήφια βουλευτής στη Β’ περιφέρεια Αθηνών, με τους Ανεξάρτητους Έλληνες! Πιστεύω ότι δεν υπάρχει δεν μπορώ, αλλά δεν θέλω. Κι εγώ θέλω την Ελλάδα ελεύθερη! Θέλω πρόοδο και ευημερία για όλους! Θέλω δικαιοσύνη και αξιοκρατία! Θέλω μέλλον για τα παιδιά μου και τα θέλω κοντά μου, στην πατρίδα τους, όχι ξενιτεμένα!

Τίποτα όμως δεν κατακτάται μόνο του. Θέλει δουλειά και προσπάθεια από όλους. Μην το βάζετε κάτω, μην παραδίδετε τα όπλα. Υπάρχουν λύσεις, υπάρχει σωτηρία! Αυτοί που μας οδήγησαν εδώ δεν την θέλουν. Τη θέλουμε όμως εμείς!!! τη θέλουν οι Ανεξάρτητοι Έλληνες, τη θέλει ο Ελληνικός λαός. Οφείλουμε να την απαιτήσουμε, έχουμε υποχρέωση στα παιδιά μας, στις επόμενες γενιές. Αλλά και σ’ όλους αυτούς που θυσιάστηκαν για να είμαστε εμείς ελεύθεροι και τώρα ξεπουλάμε τα πάντα!

Είναι στο χέρι μας να το εμποδίσουμε, είναι παράνομοι, καταδικάστε τους, απορρίψτε τους, μπορούμε!!! όλοι από λίγο και η Ελλάδα θα σωθεί. Μοιμηθείτε το σπουργίτι, και η σωτηρία θα έλθει.

Ζητώ λοιπόν τη ψήφο σας! Για να μπορέσω με την εργατικότητα, την εντιμότητα και την μεθοδικότητα που εργάζομαι όλα αυτά τα χρόνια, να βοηθήσω στην αντιμετώπιση των προβλημάτων του τόπου μας. Άλλωστε η σταδιοδρομία μου και το έργο μου μέχρι τώρα επιβεβαιώνουν τα λόγια μου. Οι καιροί δεν επιτρέπουν μεγάλα λόγια και ανεδαφικές υποσχέσεις. Απαιτούν εργατικότητα, εμπειρία, εντιμότητα αλλά και αγάπη γι αυτόν τον τόπο, τον τόσο ζηλεμένο αλλά και τόσο προδομένο.

Βιογραφικό σημείωμα

Ονομάζομαι Αγγελική Τριανταφύλλου-Πιτίδη, κατάγομαι από τη Χίο, το νησί της Μαστίχας και είμαι Χημικός και Ιατρός Μικροβιολόγος. Εργάζομαι στην Ιατρική Σχολή Αθηνών, ως Αν. Καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Αθηνών και στην Κηφισιά, όπου και κατοικώ από το 1988 και διατηρώ Μικροβιολογικό Ιατρείο. Είμαι παντρεμένη με τον Θεόδωρο Πιτίδη, Ναυπηγό και απόφοιτο του Μ.Ι.Τ. και έχουμε τέσσερα παιδιά, την Αργυρώ, Χημικό, τον Μιχάλη, Ηλεκτρολόγο Μηχανικό Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, την Χριστιάννα, Δικηγόρο και τον Δημήτρη, φοιτητή της Ιατρικής Σχολής. Διετέλεσα επί σειρά ετών πρόεδρος του Συλλόγου Καλαμωτουσίων Αττικής και από το 2006 μέχρι σήμερα, πρόεδρος του Συλλόγου Χίων Κηφισιάς και Βορείου Αττικής.

Το 2002 εκλέχθηκα Δημοτική Σύμβουλος Κηφισιάς με τον συνδιασμό του Νίκου Χιωτάκη « Η Κηφισιά που μας αξίζει ». Διετέλεσα πρόεδρος του Β΄ Παιδικού Σταθμού, του ΔΑΚ Πολιτείας, της «ΠΡΟΝΟΗ» και στο Α΄ ΚΑΠΗ Κηφισιάς. Στα δύο τελευταία έχω την τιμή να είμαι και τώρα πρόεδρος. Το 2010 επανεκλέγομαι Δημοτική Σύμβουλος Κηφισιάς-Ερυθραίας-Εκάλης με το συνδιασμό του Νίκου Χιωτάκη.

Κάνω ότι μπορώ για το καλό του τόπου. Θέλω και μπορώ, να προσφέρω ακόμα περισσότερα. Ελπίζω με την ψήφο σας, να μου δώσετε την ευκαιρία να συνεχίσω να εργάζομαι για το καλό του τόπου, για το καλό και το συμφέρον της Ελλάδας και όχι των ξένων!


Δείτε την πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε η Αγγελική Πιτίδη-Τριανταφύλλου, στην αρχή της οποίας τονίζει με υπερηφάνεια την Χιώτικη καταγωγή της:  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου