Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Ρία Τσίγα: «Μου αρέσει να παίζω τον ρόλο του θηράματος»

«Μου αρέσει να παίζω τον ρόλο του θηράματος»Η Ρία Τσίγα αποκαλύπτεται...

Η σέξι ξανθιά Ρία Τσίγα όπου και να βρεθεί αναστατώνει τον ανδρικό πληθυσμό με το σούπερ σώμα της.

Το μοντέλο μιλάει στην «Espresso της Κυριακής» για τους άνδρες, τα όνειρά της αλλά και για ένα δύσκολο διάστημα στη ζωή της.

Με τι ασχολείσαι αυτήν την περίοδο;...

Ετοιμάζω κάτι πολύ καλό για τον χειμώνα που απαιτεί αρκετές πρόβες, αλλά ακόμη δεν μπορώ να αποκαλύψω περισσότερα. Προσεχώς…

Πώς αντιμετωπίζεις την κρίση;

Όπως οι περισσότεροι. Κάνοντας υπομονή, εγκράτεια σε σπατάλες, αλλά πάντα με αισιοδοξία και χαμόγελο.

Είσαι ερωτευμένη;
Χμ… Ο έρωτας παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στη ζωή μου και αυτήν την περίοδο νιώθω πολύ καλά.



Έχεις κυνηγήσει ποτέ άνδρα;

Μου αρέσει να παίζω τον ρόλο του θηράματος. Θεωρώ ότι ο άνδρας πρέπει να είναι πάντα κυνηγός, άλλωστε, πώς θα κρατήσουμε τις ισορροπίες;

Πώς είναι για σένα ο ιδανικός σύντροφος;

Είναι αυτός που κάνει τη Ρία να αισθάνεται καλά και άνετα.



Θέλεις να κάνεις οικογένεια;

Ναι, είναι σίγουρα στα σχέδιά μου, αλλά αυτό δεν το προγραμματίζεις. Όταν είναι να έρθει, θα έρθει από μόνο του, δεν το ψάχνω.

Σου στέλνουν συνέχεια μηνύματα θαυμασμού στο Facebook οι άνδρες. Πώς αισθάνεσαι γι’ αυτό;

Η αλήθεια είναι ότι δέχομαι πάρα πολλά μηνύματα καθημερινά. Σίγουρα είναι κολακευτικό για μια γυναίκα να ακούει θετικά σχόλια, αλλά δεν είναι αυτή η πραγματικότητά μου και δεν ζω μέσα από το Facebook.



Υπήρξε κάποια άσχημη περίοδος στη ζωή σου;

Όπως όλοι οι άνθρωποι, έτσι και εγώ περνάω περιόδους στη ζωή μου που δεν είναι εύκολες. Η πιο δύσκολη ήταν όταν αντιμετώπισα ένα πρόβλημα υγείας που με ανάγκασε να μείνω αρκετό διάστημα στο σπίτι. Όμως κάτι τέτοιες στιγμές εκτιμάς τα απλά αγαθά της ζωής. Γενικώς είμαι αισιόδοξος άνθρωπος και νομίζω ότι με βοηθάει πολύ αυτό.

Ποιο είναι το όνειρό σου;

Να καταφέρω να ζήσω μια ζωή όπως τη θέλω εγώ, με τους δικούς μου όρους και κοιτώντας πίσω να μη μετανιώνω για τίποτε.

Τι θα ήθελες να κάνεις επαγγελματικά;

Δεν έχω κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μου, μου αρέσει να καταπιάνομαι με πολλά και διαφορετικά πράγματα, και να δοκιμάζω τον εαυτό μου.



Πηγή: www.entertv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου