Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

Σταμάτης Κάρμαντζης: Είμαι ένας καθημερινός άνθρωπος με υπέρμετρη αγάπη για τη Χίο και το συνάνθρωπο μου!

Σαφής και ξεκάθαρος ήταν ο υποψήφιος βουλευτής Χίου με τη σημαία της Νέας Δημοκρατίας Σταμάτης Κάρμαντζης, όσον αφορά τον απολογισμό που έκανε, κρίνοντας το εκλογικό αποτέλεσμα της Κυριακής, που τον έφερε μόλις λίγους σταυρούς, πίσω από τον επανεκλεγέντα βουλευτή Χίου Κωστή Μουσουρούλη.

Συγκεκριμένα, ο Σταμάτης Κάρμαντζης συγκέντρωσε...
3.384 σταυρούς, έναντι 3.619 του Κωστή Μουσουρούλη,(διαφορά 235 σταυρών), σε σύνολο 7.782, που πήρε η ΝΔ στη Χίο, ποσοστό 24,16%.

"Το προσωπικό εκλογικό αποτέλεσμα δεν μου αφήνει κανένα περιθώριο άλλων σκέψεων και ενεργειών παρά μόνο συναίνεση και συνεργασία για ό,τι καλό μπορεί να προκύψει και αυτό δεν πρόκειται να το χαριστώ σε κανέναν, παρά μόνο στην κοινωνία και τους πολίτες.

Δηλώνω δε, ότι είμαι παρών και συνεχίζω, όσο θα έχω φύλακα τον Θεό, και οδηγό μου την αγάπη των συνανθρώπων μου, για να τους υπηρετώ και για να ζήσουμε στον τόπο μας εμείς και τα παιδιά μας".

Ο κ. Κάρμαντζης, ξεκίνησε εκφράζοντας ευχαριστίες, αγάπη και ευγνωμοσύνη προς της Χιώτισσες και τους Χιώτες, που τον τίμησαν με την στήριξή τους.

Επίσης, ευχαρίστησε τους συνεργάτες του γραφείου του, τον πρόεδρο της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά που τον περιέβαλε με απόλυτη εμπιστοσύνη και τον συμπεριέλαβε στο ψηφοδέλτιο του κόμματος.

Στη συνέχεια συνεχάρει τους νεοεκλεγέντες βουλευτές και τους ευχήθηκε καλή δύναμη για το καλό του τόπου, δηλώνοντας: "αλληλέγγυος σε κάθε προσπάθειά τους επίλυσης των προβλημάτων της Χίου, των Ψαρών και των Οινουσσών.

Συγχαίρω επίσης όλους τους υποψηφίους όλων των κομμάτων της Χίου μας για τον καλό αγώνα που έδωσαν".

Για την προεκλογική του εκστρατεία τόνισε:

"Είχα δηλώσει τις προεκλογικές μου σκέψεις και απόψεις, το πώς βλέπω την επίλυση σημαντικών θεμάτων και προβλημάτων της Χίου μας, των Ψαρών και των Οινουσσών.

Δήλωσα ότι δεν είμαι επαγγελματίας πολιτικός, δεν είμαι καριερίστας της πολιτικής, αλλά ένας άνθρωπος όπως όλοι οι καθημερινοί άνθρωποι με προσωπικό αγώνα και πορεία ζωής, αλλά με υπέρμετρη αγάπη για την Χίο μας και τους συνανθρώπους μου.

Συνεχίζω και επιμένω ότι αγαπώ τους ανθρώπους και όχι τους αριθμούς. Κύριο συστατικό της πολιτικής διαδρομής μου η αγάπη για την κοινωνία και τους πολίτες, η ανιδιοτελής προσφορά και το στοιχείο του ρομαντισμού, που δεν πρόκειται να τα αλλάξω μέχρι το τέλος της ζωής μου.

Στην προεκλογική εκστρατεία είχα δηλώσει ότι θέλω να είμαι Βουλευτής Χίου και όχι Αθηνών. Είχα δηλώσει ότι θέλω και επιθυμώ να φέρω το αξίωμα του βουλευτή στην υπηρεσία της κοινωνίας και των πολιτών. Έδωσα μια μάχη έχοντας δίπλα μου τον Θεό και την κοινωνία. Όλη αυτή την προεκλογική περίοδο στάθηκα με σύνεση, αξιοπρέπεια, ήθος, πολιτικό λόγο, δίχως να χρησιμοποιήσω κανένα αθέμιτο μέσο και τρόπο στη διεκδίκηση της ψήφου των συμπολιτών μου σε αυτή την προσπάθεια".

Επίσης αναφέρθηκε στην αίτηση που έκανε για επανακαταμέτρηση των ψηφοδελτίων που τον αφορούν:

"Λόγω του οριακού εκλογικού αποτελέσματος και επαληθεύσεις των αποτελεσμάτων, επειδή δεν συμφωνούσαν σε ορισμένα τμήματα τα τηλεγραφήματα με τα αποτελέσματα των αντιπροσώπων, ζήτησα επανακαταμέτρηση των ψηφοδελτίων και των άκυρων ψηφοδελτίων που με αφορούν και μέχρις εκεί".
Και κατέληξε:

"Έχω χρέος και ευθύνη να σταθώ κοντά και δίπλα σε ό,τι καλό μπορεί να δώσει λύσεις και βοήθεια και στην παράταξη, αλλά πάνω απ' όλα στον τόπο μας και στο Έθνος μας στις δύσκολες ώρες που περνάμε.

Κλείνοντας, θέλω να διαβεβαιώσω ότι για μένα η βουλευτική έδρα της Χίου είναι η απέραντη αγάπη των συνανθρώπων μου. Αυτήν έχω στην καρδιά μου, αυτή μου δίνει κουράγιο και με αυτήν πορεύομαι".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου