Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

Επανεξελέγη βουλευτής Χίου με τη Νέα Δημοκρατία ο Κωστής Μουσουρούλης

Επανεξελέγη ο Κωστής Μουσουρούλης, βουλευτής Χίου, με τη Νέα Δημοκρατία. Η εκλογή του οριστικοποιήθηκε, με την ενσωμάτωση και των τελευταίων αποτελεσμάτων των εκλογικών κέντρων, των ετεροδημοτών. 

Συγκεκριμένα, η Ν.Δ. συγκέντρωσε συνολικά...
7.782 ψηφοδέλτια, ποσοστό 24,16%, εκ των οποίων τα 3.614 είχαν σταυρό στον Κωστή Μουσουρούλη, έναντι 3.389, που είχαν σταυρωμένο τον Σταμάτη Κάρμαντζη. Διαφορά  225 ψηφοδέλτια. Οι δύο κυρίες, στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ, απλά συμπληρώσαν την τετράδα, αφού, συγκέντρωσαν, Μαρία Σταυρινούδη-Σόδη 282, και Ελένη Τζιάκη 151.

Ο επανεκλεγείς βουλευτής, αμέσως μετά την ολοκλήρωση των αποτελεσμάτων, έκανε την ακόλουθη δήλωση:  

«Ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου, όλους όσους με πίστεψαν, στάθηκαν πλάι μου, στήριξαν τις επιλογές μου και την απόφασή μου να κάνουμε έναν τίμιο και καθαρό αγώνα. Είμαι στην πολιτική γιατί πιστεύω ότι η ψήφος δεν αγοράζεται, δεν ανταλλάσσεται, δεν εκβιάζεται. Είμαι περήφανος για αυτό και δεν αισθάνομαι καμία πικρία για τίποτα πάνω στο νησί.

Κοιτάω μπροστά. Θα κάνω ότι μπορώ στη χρονική διάρκεια της θητείας μου – όπως είδατε από τα αποτελέσματα το πολιτικό σκηνικό είναι ιδιαίτερα σύνθετο - για να βοηθήσω την πατρίδα μου και πιο πολύ τα τρία νησιά μας, όπως έκανα από την πρώτη στιγμή που εκλέχθηκα.

Η συγκίνησή μου είναι μεγάλη γιατί από τη μία άκρη του νησιού στην άλλη, στις Οινούσσες και στα Ψαρά συνάντησα ανθρώπους που με στήριξαν ανιδιοτελώς, δίνοντάς μου μήνυμα ελπίδας και αισιοδοξίας. Για αυτούς αξίζει τον κόπο να είναι κανείς στην πολιτική και να παλεύει. Το πιστεύω αυτό. Για αυτούς τους ανθρώπους θα συνεχίσω.

Θέλω, επίσης, να συγχαρώ τους συνυποψηφίους μου, τον Σταμάτη Κάρμαντζη, τη Μαρία Σταυρινούδη – Σόδη και την Ελένη Τζιάκη για τον αγώνα τους.

Το κόμμα μας, η Νέα Δημοκρατία, σε όλη την προεκλογική περίοδο τήρησε υπεύθυνη στάση. Στάθηκε μακριά από τις σειρήνες του λαϊκισμού. Εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι δεν πρέπει να διακινδυνεύσει η παραμονή μας στο ευρώ. Ότι η χώρα χρειάζεται δράσεις ανάπτυξης, ώστε να ανακουφιστούν οι πολίτες. Το επόμενο διάστημα είναι πολύ κρίσιμο και ως υπεύθυνη δύναμη θα προτάξουμε τη σταθερότητα της χώρας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου