Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 6 Μαΐου 2012

Πέθανε ο ηθοποιός Κώστας Καρράς


Έφυγε σήμερα στις 8:30 το πρωί από τη ζωή, νικημένος από τον καρκίνο, ο δημοφιλής ηθοποιός Κώστας Καρράς. Ο αγαπημένος ηθοποιός τον τελευταίο καιρό αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα με την υγεία του

Σύμφωνα με πληροφορίες ο Κώστας Καρράς...
νοσηλευόταν για μεγάλο χρονικό διάστημα με πολλαπλά προβλήματα υγείας σε ιδιωτικό νοσοκομείο στο Μαρούσι.

Ο ίδιος είχε δηλώσει πριν από λίγο καιρό για το πρόβλημα της υγείας του: Δεν θα έλεγα ότι είμαι στα καλύτερα μου. Είμαι σε τέτοιο χάλι αυτή τη στιγμή, που δεν μπορώ ούτε να μιλάω. Δεν έχω απόλυτα τις δυνάμεις μου, αλλά μπορώ να μετακινούμαι".
Ο ίδιος αποκάλυψε τι υποστηρίζουν οι γιατροί του: "Οι γιατροί μου λένε ότι εντάξει, δεν είναι τίποτα, θα περάσει. Βεβαίως και μου έχουν πει ότι θα αντιμετωπιστεί με τις θεραπείες. Έχει κάνει μετάσταση στα κόκαλα, στον προστάση δεν το προλάβανε γιατί ήταν πρωτογενές. Δεν χάνω τη διάθεσή μου, είναι ανεβασμένη η ψυχολογία μου. Θα βγώ νικήτης" είπε με αξιοθαύμαστη αυτοπεποίθηση.



Ο Κώστας Καρράς, γεννήθηκε στην Αθήνα το 1938. Σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες στο Λονδίνο και υποκριτική στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου.
Ήταν απόφοιτος της Royal Academy of Arts του Λονδίνου.
Το 1963 αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή του Πέλου Κατσέλη και την ίδια χρονιά έκανε το ντεμπούτο του στην "Ποντικοπαγίδα" της Αγκάθα Κρίστι. Τότε ξεκίνησε την επιτυχημένη του συνεργασία με την Έλλη Λαμπέτη και εμφανίστηκε μεταξύ άλλων και σε έργα όπως "Γυμνοί στο Πάρκο" του Νιλ Σάιμον (Neil Simon's "Barefoot in the Park") (στο ρόλο του Paul Parker) και στο "Λεωφορείον ο Πόθος" του Τένεσι Ουίλιαμς (στο ρόλο του Κοβάλσκι). Από τότε δημιούργησε δικά του θεατρικά σχήματα και σημείωσε προσωπική επιτυχία στο "Ημερολόγιο ενός τρελού" του Γκόγκολ και στο "Blithe Spirit" του Νόελ Κάουαρντ (ως Charles).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου