Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Άρτεμις Αστεριάδη 1: Η "κηπουρός" του ΜΕGA μας κολάζει θανάσιμα



Η Άρτεμις Αστεριάδη είναι φέτος η «σέξι νοσοκόμα των φυτών» στους Κηπουρούς του Mega, όμως δεν είναι πρωτάρα στον χώρο της τηλεόρασης.

Το μοντέλο, που έχει κάνει και σπουδές ηθοποιίας, ήταν μία από τις ξανθιές στο τηλεπαιχνίδι «Η Εκδίκηση της Ξανθιάς», ενώ έχει κάνει πέρασμα και από τον «Πρωινό Καφέ», το «Super Deal», και το «Μεγάλο Παζάρι».

Φέτος, την απολαμβάνουμε ως σέξι νοσοκόμα στην εκπομπή...
«Οι κηπουροί του MEGA», γιατρεύοντας όλες τις ασθένειες των φυτών.
Όσο για εκείνους που την έχουν χαρακτηρίσει «γλάστρα» η Άρτεμις έχει έτοιμη την απάντηση: «Τουλάχιστον είμαι στην σωστή εκπομπή. Δεν είναι κακό να είσαι γλάστρα, όλοι από κάπου ξεκινάνε».
Μιλώντας στο περιοδικό «Τηλεθεατής», το μοντέλο αποκάλυψε το παρασκήνιο της πρότασης για τους Κηπουρούς του Mega, αναφέροντας πως έγινε μέσω της Όλγας Φαρμάκη:
«Με πήρε τηλέφωνο η κολλητή μου Όλγα Φαρμάκη να πάω να κάνω ένα τρέϊλερ για τις Γλυκές Αλχημείες, επειδή εκείνη δεν προλάβαινε. Πήγα, μου πρότειναν να κάνω και για τους Κηπουρούς, αλλά τελικά το τρέϊλερ ακυρώθηκε. Μου πρότειναν να συμμετέχω στην εκπομπή και φυσικά δέχτηκα με μεγάλη χαρά».
«Θα με ενδιέφερε να έχω έναν δεύτερο ρόλο σε μια πρωινή εκπομπή ή να εργαστώ σε κάποιο μουσικό κανάλι, γιατί μου αρέσει πολύ και η μουσική», ανέφερε η σέξι ξανθιά σχολιάζοντας τα μελλοντικά της βήματα στον χώρο της τηλεόρασης και τις επιθυμίες της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου