Ο φόρτος εργασίας δεν βελτιώνει τις επιδόσεις
Άκρως αντιπαραγωγική κρίνεται από Αυστραλούς επιστήμονες η πολλή δουλειά στο σπίτι για τους μαθητές. Οι επιστήμονες επισημαίνουν ότι όχι μόνο δεν τους βοηθά να μάθουν περισσότερα, αλλά δρα αρνητικά και στις επιδόσεις τους.
Η επιστημονική ομάδα από το πανεπιστήμιο του...
Σίδνεϊ κατέληξε σε αυτό το συμπέρασμα συγκρίνοντας τον όγκο της εργασίας που κουβαλούν από το σχολείο στο σπίτι οι μαθητές, με τις σχολικές τους επιδόσεις.
Σύμφωνα με τον εκπαιδευτικό ψυχολόγο Ρίτσαρντ Ουόλκερ στις χώρες του ΟΟΣΑ, όπου το εκπαιδευτικό σύστημα φορτώνει τα παιδιά με πολλή δουλειά, οι επιδόσεις τους ήταν χαμηλότερες στο τεστ διεθνούς αξιολόγησης PISA, σε σχέση με τους συμμαθητές τους που δεν έχουν τόσο φόρτο εργασίας.
Οι Αυστραλοί ερευνητές χαρακτηρίζουν επιζήμια την υποχρέωση της πολύωρης καθημερινής μελέτης στο σπίτι, αντιπροτείνοντας 1-2 ώρες μελέτης την εβδομάδα στις πρώτες τάξεις του δημοτικού και σταδιακή αύξηση στις τελευταίες.
Στο ίδιο συμπέρασμα κατέληξε και ομάδα ερευνητών από το πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια, ενώ συνάδελφοί τους από το πανεπιστήμιο του Ντιουκ συστήνουν η μελέτη στο σπίτι να μην ξεπερνάει τα 15 λεπτά στις πρώτες τάξεις του δημοτικού, για να αυξάνεται 10 λεπτά το χρόνο τα επόμενα έτη.
Ο χρόνος, πάντως, που θα κερδίσουν οι μαθητές αν απαλλαγούν από τη μελέτη στο σπίτι δεν πρέπει να παραχωρηθεί στην τηλεόραση ή τα βιντεοπαιχνίδια. Οι ειδικοί υπενθυμίζουν ότι δραστηριότητες όπως η μουσική ή ο αθλητισμός έχουν ευεργετικά αποτελέσματα στην ανάπτυξη, διανοητική και σωματική, των μαθητών.
Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!
Ετικέτες
Χίος
(4255)
Βολισσός
(192)
ΟΧΣΑ
(141)
Οινούσσες
(131)
Βροντάδος
(84)
Πυργί
(80)
Μεστά
(54)
Κάμπος
(39)
Χαλκειός
(36)
Αρμόλια
(32)
Καλλιμασιά
(29)
Καλαμωτή
(24)
Ποταμιά
(20)
Λεπτόποδα
(19)
Κουρούνια
(18)
Πισπιλούντα
(18)
Κέραμος
(17)
Θυμιανά
(16)
Χάλανδρα
(15)
Καρυές
(13)
Λαγκάδα
(13)
Καμπιά
(12)
Νένητα
(12)
Δαφνώνας
(11)
Βίκι
(9)
Νεοχώρι
(8)
Πιραμά
(7)
Ελευσίνα
(5)
Κηφισιά
(4)
Γρου
(2)
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου