Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Έυα Λάσκαρη: «Είμαι έτοιμη να ανέβω τα σκαλιά της εκκλησίας» Δείτε sexy φωτογραφίες

«Είμαι έτοιμη να ανέβω τα σκαλιά της εκκλησίας»Για τον έρωτα που άλλαξε τη ζωή της μιλά η Εύα Λάσκαρη

΄Ετοιμη να ανέβει τα σκαλιά της εκκλησίας δηλώνει η Εύα Λάσκαρη η οποία βρήκε τον πρίγκιπα της καρδιάς της στο πρόσωπο του DJ Dino.

Μιλώντας στην «Espresso της Kυριακής» για τον νέο κεραυνοβόλο έρωτα που έφερε τα πάνω κάτω στη ζωή της δήλωσε ότι...
σκέφτεται πολύ σοβαρά να παντρευτεί με παραδοσιακό γάμο, με παπά και με κουμπάρο.

- Σε τι φάση σε πετυχαίνουμε αυτήν την περίοδο;
Είναι όλα τέλεια. Είμαι στα καλύτερά μου. Το πιο σημαντικό είναι ότι ψυχολογικά είμαι πάρα πολύ καλά. Πρόσφατα γύρισα από ένα ταξίδι αναψυχής στην Ιταλία όπου γέμισα τις μπαταρίες μου.

- Ο χωρισμός σου από τον Δημήτρη Μπενάκη σε στενοχώρησε;
Οχι, καθόλου. Για να χωρίσω, σημαίνει ότι ήταν κάτι το οποίο ήθελα.


- Το έχεις ξεπεράσει;
Είμαι μια χαρά και έχω συνεχίσει τη ζωή μου.


- Ο έρωτας με έρωτα περνάει;
Ναι, το πιστεύω αυτό. Εχω συνεχίσει τη ζωή μου και είμαι πάρα πολύ ευτυχισμένη. Εχω σχέση με ένα παιδί, με το οποίο περνάμε πάρα πολύ καλά, μένουμε μαζί και σκεφτόμαστε να παντρευτούμε.


- Ποιος είναι ο τυχερός;
Είναι ο Κωνσταντίνος, ο γνωστός και ως DJ Dino της ομάδας MFU. Αυτήν την περίοδο παίζει μουσική στο «Mamacas».


- Τι ερωτεύτηκες σε εκείνον;
Ερωτεύτηκα τα πάντα πάνω του. Από τον τρόπο που με κοιτάει, που μου μιλάει και μου συμπεριφέρεται, είναι όλα τέλεια πάνω του. Με τραβάει ως άνθρωπος πάρα πολύ, ασχολείται με τη μουσική και αυτό μου αρέσει. Είμαστε σε όλα ίδιοι. Βρήκα το άλλο μου μισό και πετάω στα σύννεφα.


- Δεν είσαι μικρή για γάμο;
Οχι, δεν νομίζω. Δεν έχει όριο ηλικίας ο γάμος. Ο καθένας κάνει ό,τι θέλει όταν το νιώσει. Σημασία έχει να περνάς καλά και να είσαι ευτυχισμένος με τον άάνθρωπό σου.


- Σου έχει κάνει πρόταση γάμου;
Το έχουμε συζητήσει και σκεφτόμαστε μέσα στο 2012 να παντρευτούμε. Θέλουμε να κάνουμε θρησκευτικό γάμο, γιατί είμαστε παραδοσιακοί άνθρωποι και θέλω να είναι κοντά μου η οικογένειά μου, ως χριστιανοί ορθόδοξοι που είμαστε.


- Τι θα του έλεγες δημοσίως;
Δεν θα έλεγα κάτι. Προτιμώ αυτό που νιώθω για κάποιον να το δείχνω με πράξεις.


- Τον ζηλεύεις;
Ναι. Νομίζω ότι δεν υπάρχει σχέση, αν δεν υπάρχει ζήλια, πάντα σε φυσιολογικά πλαίσια.


- Εκείνος δεν έχει πρόβλημα που ντύνεσαι πολύ σέξι;
Δεν έχει κανένα πρόβλημα. Προκαλώ με το ντύσιμό μου στα σόου που είναι η δουλειά μου. Στην προσωπική ζωή μου δεν προκαλώ, ντύνομαι casual.


- Θέλεις να κάνεις παιδάκια;
Θα ήθελα να κάνω πολλά παιδάκια, γιατί είμαι από μια οικογένεια στην οποία είμαστε πέντε αδέλφια. Λατρεύω τα παιδιά, γιατί είναι θετική ενέργεια και ολοκληρώνουν τη γυναίκα.



-

-

-

-

-




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου