Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

«Πώς πέθανε στα χέρια μου ο γιος μου»

«Πώς πέθανε στα χέρια μου ο γιος μου»Συγκλονιστική η περιγραφή της μητέρας του 17 μηνών θύματος στη Λιέγη

Τη σοκαριστική στιγμή που τραυματίστηκε - και τελικά κατέληξε- ο μόλις 17 μηνών γιος της στην αιματοχυσία στη Λιέγη, περιγράφει στην εφημερίδα Telegraph η μητέρα του Olivia Leblonk.

Η Olivia μαζί με τον άντρα της και τον μικρό Gabriel είχαν...
αποφασίσει να επισκεφτούν το χριστουγεννιάτικο πάρκο «Village de Noel» στο κέντρο της Λιέγης, που το επισκέπτονται κάθε χρόνο εκατομμύρια Βέλγων.

«Θέλαμε να περάσουμε μια όμορφη μέρα με ψώνια για τα Χριστούγεννα μαζί με το παιδί» λέει. «Ο σύζυγός μου Romuald μου έδωσε το παιδί την ώρα που κατεβήκαμε από το λεωφορείο. Τον είχα στην αγκαλιά μου όταν άκουσα πυροβολισμούς και είδα μια λάμψη. Κοίταξα τον Gabriel και με κοίταξε και αυτός. Τότε ούρλιαξα. Είχε τραυματιστεί από σφαίρα στο πίσω μέρος του κεφαλιού του».

Οι γιατροί πάλεψαν ώρες να τον κρατήσουν στη ζωή. «Δεν μπορούσαν να του βγάλουν τη σφαίρα, ήταν μια πολύ ριψοκίνδυνη κίνηση» λέει η μητέρα του Gabriel. «Μου είπαν ότι του απέμενε μόνο μια ώρα ζωής. Είπα στην οικογένεια ότι θα πέθαινε. Όλοι ήρθαν στο νοσοκομείο για να τον αποχαιρετίσουν» προσθέτει η Olivia Leblonk.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου