Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Στίχοι που άφησαν ιστορία στις πίστες

Στίχοι που άφησαν ιστορία στις πίστες Δικό σας...

Χριστίνα Γαλάνη-Άντε γραμμήσου


«Από κορμί είμαι η best,
κι από προσόντα είμαι first,
μ' αυτό στους άντρες κάνω test
Για να διαλέξω.
Μπες όπως όλοι στη γραμμή,
Ασε τα μα, τα μου, τα μη
πέρνα λοιπόν τη δοκιμή
και ίσως σε επιλέξω»



Βασίλης Παπαβασιλείου - Έρωτά μου τοκογλύφε...


«Έρωτά μου τοκογλύφε
γλύφε το κορμί μου γλύφε»



Κώστας Καφάσης - Θα φάμε γλάρο


«Το βράδυ θα έλθω να σε πάρω,
γι' αυτό μη φας, θα φάμε γλάρο»



Nίκος Μπάος - M' αγαπάς ή τσάμπα πίνω;

«Μ' αγαπάς ή τσάμπα πίνω;
μ' αγαπάς ή ciao bambino;»

Τάκης Πλακιάς-Μανεκέν

«Τα ματάκια σου με καιν γιατί είσαι μανεκέν»



«θα φέρω τη βενζίνη κι αναλαμβάνω την ευθύνη»
Δημήτρης Σταρόβας - Την είχα άχτι

«την είχα άχτι, την είχα άχτι,
τώρα την έχω μόνο σε στάχτη,
μέσα στο τσίγκινο κουτί,
που φύλαγε τα μπικουτί»



Πάνος Μουζουράκης - Μωρό μου είσαι όργιο - remix Giafkas

«Είσαι της ζωής μου γούρι,
μες τον καύσωνα, παγούρι,
κάθε βράδυ κόβω φλέβες,
ξενυχτάω με φραπέδες
και ξυλώνω καναπέδες».



Τάσος Μπουγάς-Στο ρετιρέ της Αμαλίας

«Στο ρετιρέ της Αμαλίας,
θα γίνει της ανωμαλίας,
θα 'χουμε δώδεκα κοπέλες,
και έξι άντρες με ομπρέλες
μα προς θεού μη γίνουν τρέλες»




αμα εχεις παλαμαρι
τι την θελεις τη ferrari;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου