Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Η αισθησιακή φωτογράφιση ήρθε μετά τη δίαιτα

Η αισθησιακή φωτογράφιση ήρθε μετά τη δίαιταΜια 42αρα με περισσή αυτοπεποίθηση

Τι κι αν είναι 42 χρονών; Τι κι αν είναι μητέρα δύο παιδιών; Η τηλεοπτική περσόνα Andrea McLean γιόρτασε την απώλεια των περιττών της κιλών… κάνοντας μια αισθησιακή φωτογράφιση για το περιοδικό «Closer».

Η ίδια δήλωσε ότι τώρα νιώθει... τεράστια αυτοπεποίθηση, χάρη στα 6,5 κιλά που έχασε ακολουθώντας μια δίαιτα με σούπες λάχανου, που την έριξε από το νούμερο 14 στα ρούχα στο νούμερο 10!



Είναι ξετρελαμένη με τη νέα της εμφάνιση και παρόλο που στην αρχή είχε μερικούς ενδοιασμούς για το αν θα μπορούσε τελικά να… βγάλει τα ρούχα της, αλλά τελικά τα κατάφερε και με το παραπάνω!



«Νιώθω πολύ πιο σίγουρη για το σώμα μου απ’ ό,τι στα 30 μου. Νομίζω ότι όταν περνάς τα 40 σου συμβαίνει “κάτι”. Μου έφυγε η πίεση και το άγχος. Δεν πρόκειται ποτέ να μοιάσω στη Cindy Crawford, αλλά μου αρέσει πολύ ο εαυτός μου» λέει η ίδια.


Η Andrea με τις Lisa Maxwell, Sherrie Hewson και την Jane McDonald στη διάσημη τηλεοπτική σειρά «Loose Women»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου