Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Θυσίασε τα τεράστια στήθη της για χάρη του τέννις!


Η 20χρονη σήμερα Ρουμάνα τενίστρια Σιμόνα Χάλεπ, πριν από ένα περίπου χρόνο θυσίασε... τα πλούσια εξωτερικά της χαρίσματα, για το τέννις. Η ίδια στα 17 της χρόνια ήταν αποφασισμένη να κάνει μια χειρουργική επέμβαση, προκειμένου να μικρύνει το στήθος, κάτι που όταν συνέβει...
απογοήτευσε αρκετούς θαυμαστές της!



"Είμαι πολύ ικανοποιημένη από τις αναλογίες μου, όμως είμαι τενίστρια και το στήθος μου δημιουργεί αρκετά προβλήματα την ώρα του παιχνιδιού. Είναι ένα έξτρα βάρος που κουβαλάω και το οποίο μειώνει την ταχύτητα στις μετακινήσεις μου μέσα στο κορτ. Εάν ήμουν ένα κανονικό άτομο και όχι μία επαγγελματίας αθλήτρια δεν θα είχα πρόβλημα. Όμως μικραίνω το στήθος μου για να γίνω το Νο 1", δήλωνε το 2009, όπως διαβάσαμε στο sport24, η γνωστή αθλήτρια από την Κονστάντα, την ώρα που κάποιες άλλες γυναίκες πλήρωναν και πληρώνουν ουκ ολίγα χρήματα για να αυξήσουν το δικό τους.



Και δεν έμεινε μόνο στα λόγια! Λίγους μήνες μετά μίκρυνε το στήθος της, μιας και, όπως είχε η ίδια αναφέρει, την έκανε να νιώθει πολύ άβολα καθώς αγωνιζόταν. Το βάρος του, της δημιουργούσε πρόβλημα και μείωνε την ικανότητά της ν' αντιδρά γρήγορα.

Τελικά, όμως δεν της βγήκε και σε κακό, αφού κατάφερε να κερδίσει στους αγώνες που ακολούθησαν, αποδεικνύοντας σε όλους ότι με την επέμβαση στην οποία επεβλήθει, το όνειρό της κοντεύει να γίνει πραγματικότητα, δηλαδή ν' αναρριχηθεί στην παγκόσμια κατάταξη.









Kαι μετά την επέμβαση...







Πηγή: Tlife

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου