Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

Κάτω από τη βάση έγραψαν πολλοί μαθητές - Τι θα γίνει στις δημοφιλείς σχολές

Λιγότερους αριστούχους και περισσότερα γραπτά κάτω από τη βάση δείχνουν τα πρώτα στοιχεία του Υπουργείου Παιδείας για τις φετινές Πανελλαδικές εξετάσεις. Που αναμένεται πτώση των βάσεων.

Όπως δήλωσε o εκπαιδευτικός ερευνητής Χρήστος Κάτσικας "τα πρώτα στοιχεία από τις βαθμολογίες των υποψηφίων δείχνουν ότι...
φέτος στα περισσότερα μαθήματα και μάλιστα στα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας έχουμε χειρότερες επιδόσεις σε σχέση με πέρυσι".

ΣΕ ΠΟΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑΝ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ

Ο κύριος Κάτσικας αποκάλυψε πως "ιδιαίτερα στα μαθηματικά γενικής παιδείας, στα μαθηματικά θετικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης, στη φυσική θετικής και τεχνολογικής κατέυθυνσης, στα αρχαία ελληνικά και στη λογοτεχνία έχουν διαπιστωθεί επιδόσεις οι οποίες φαίνεται αφενός ότι μειώνουν τους αριστούχους αφετέρου ότι αυξάνουν το ποσοστό των υποψηφίων σε σχέση με πέρυσι που βρίσκονται κάτω από τη βάση. Με βάση τα στοιχεία που έχουμε μπορούμε να έχουμε ένα πρώτο συμπέρασμα το οποίο απομένει να επιβεβαιωθεί όταν θα έχουμε στα χέρια μας περισσότερα βαθμολογικά στοιχεία".

ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ

Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις του εκπαιδευτικού ερευνητή πτώση των βάσεων αναμένεται στις " υψηλόβαθμες σχολές του 2ου και του 4ου επιστημονικού πεδίου, δηλαδή τις φυσικομαθηματικές σχολές, την πληροφορική και τις πολυτεχνικές βεβαίως σχολές της Αθήνας και της περιφέρειας. Επίσης πτώση των βάσεων τους θα έχουν οι σχολές του 3ου επιστημονικού πεδίου, αναφερόμαστε κυρίως στις υψηλόβαθμες ιατρικές και οδοντιατρικές σχολές και τις φαρμακευτικές. Είναι ασαφή ακόμη τα πράγματα στο 5ο επιστημονικό πεδίο των οικονομικών επιστημών ενώ θα υπάρχει μάλλον πτώση των βάσεων σε υψηλόβαθμα τμήματα των παιδαγωγικών και των νομικών σχολών στο 1ο επιστημονικό πεδίο με βάση τα στοιχεία που έχουμε έως τώρα".

Σαφέστερη εικόνα πάνως αναμένεται να έχουμε το δεύτερο δεκαήμερο του Ιουνίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου